skoeska Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg har veldig lyst på å kjøpe meg hair clip on extensions. Jeg har sjekket litt rundt og sett at folk har vært fornøyde med forskjellige forhandlere, eks. saras.no og luxushair.com. Ser at de har et tilbud på luxushair.com nå, og jeg må jo si at prisen er veldig lokkende. Problemet jeg sitter med er hvordan jeg skal vite hvilken farge jeg skal velge? Noen som har tips? Jeg har mørkeblondt hår (sånn ca), men jeg vet jo ikke om fargen jeg får hjem i posten kommer til å matche mitt hår. Hvordan har dere som har kjøpt gjort det? En mulighet er vel kanskje å farge sitt eget hår i fargen man bestiller hvis den er forskjellig.. Er det en mulighet å gå innom en frisørsalong og få tips? Kan man kjøpe det direkte hos frisøren? Er dette dyrt? Noen som har tips å komme med? Edit: Ser at det er indisk hår som selges på luxushair.com. Er ikke dette håret mye tykkere, og vil se litt unaturlig ut på typisk nordisk hår med tynne hårstrå? Endret 24. juni 2010 av skoeska
Wonders Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 bor du i Oslo så stikk innom bobbys nederst i karl ved arkaden. Test fargen der...
skoeska Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 bor du i Oslo så stikk innom bobbys nederst i karl ved arkaden. Test fargen der... Takk for tipset, men bor dessverre ikke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå