Gå til innhold

Bare få, ikke gi...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan stiller man seg til folk som ikke er interessert i å gi oralsex, bare motta?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Man respekterer det også godtar man det og blir, eller godtar det og går.

Noen vil ikke gi oralsex - sånn er det bare, ikke alle liker de samme tingene ;)

Gjest Awsome
Skrevet

Hvordan stiller man seg til folk som ikke er interessert i å gi oralsex, bare motta?

Då finner man ut om man er villig til å leve med det eller ikkje. Og om man villig til å gi gi gi uten å få noe tilbake noensinne.

Gjest Mann-87
Skrevet

Veldig kjedelig. Jeg liker veldig godt når kjæresten gir meg oralsex, og hun liker veldig godt når jeg gir det. Hadde jeg aldri gitt hun det kan jeg tenke meg hun hadde blitt veldig frustrert. Og jeg vil virkelig ikke at hun skal være seksuellt frustrert. Jeg er faktisk den første hun liker å gi oralsex til. Lønner seg å være grei og ikke presse på.

Skrevet

Man respekterer det også godtar man det og blir, eller godtar det og går.

Noen vil ikke gi oralsex - sånn er det bare, ikke alle liker de samme tingene ;)

+1

Det er ikke så mye å gjøre med slikt, man får bare finne ut om man vil/kan leve med det eller ikke.

Skrevet

Det er vel individuelt hvordan en stiller seg til det. For min del er det helt greit, da jeg ikke er glad i å bli sugd selv, men jeg vil likevel ikke nekte jenta oralsex fordi det liksom må være likt hele tiden.

Mine partnere har hatt ubegrenset tilgang til slikking/rimming.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Då finner man ut om man er villig til å leve med det eller ikkje. Og om man villig til å gi gi gi uten å få noe tilbake noensinne.

Enig.

Det å skulle "overtale" en partner til å gjøre det ville drept ønsket mitt om å få det i alle fall. Ikke så veldig digg når man vet at han/hun egentlig ikke vil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...