Gå til innhold

Mindre mage med SITRON?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Denne dietten består av sitron,man skal spise vanlig når man gjenomfører denne dietten.

1 dagen drikke:1 sitron blandet med liter vann.

2 dagen drikke:2 sitroner blandet med 1 liter vann.

3 dagen drikke:3 sitroner blandet med 1 liter vann.

Og sånn forsetter man i 7 dager.

Når man har nådd de 7 dagene forsetter man med 7 dager til og da med.

Denne dietten skal gjøre magefettet mindre.

Noen som har prøvd dette?Fungerer det?

Ps:Man skal ikke ta denne dietten i mer en 14 dager pga sitron er blodfortynnende og kan være farlig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

:skratte:

Jeg tviler sterkt på at dette hjelper :fnise:

Jeg elsker sitronvann og drikker dette hver eneste dag, mitt magefett blir ikke borte av den grunn ;)

Skrevet

Jeg har mengder av sitronskiver i vann for smakens skyld og har hatt det i mange år. Det har ingen spesifikk innvirkning på magefettet.. og jeg tviler på at det er så skadelig. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om du drikker 7 sitroner og en liter vann blir det ganske mye.

Skrevet

Mener du at man bare skal drikke sitronvann, og at det er alt? Ikke noe mat, bare vann ? :klø: Da kan jeg skjønne at det er farlig ja..

Men kan ikke skjønne at det skulle ha noen effekt om man spiser veldig dårlig ellers når man går på denne "kuren". Dessuten går det ikke an å punktslanke deg rundt magen, eller andre steder på kroppen for den saks skyld.

Gjest Pucifer
Skrevet

Nei hun mente at man skulle spise som normalt, men drikke dette i tillegg....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har hørt det fungerermot fettet på magen så jeg skal teste det ut og seffølgekig det hjelper ikke å gå på mcern hvis man skal få det til.Må nok endre litt på kostholdet også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Denne dietten består av sitron,man skal spise vanlig når man gjenomfører denne dietten.

1 dagen drikke:1 sitron blandet med liter vann.

2 dagen drikke:2 sitroner blandet med 1 liter vann.

3 dagen drikke:3 sitroner blandet med 1 liter vann.

Og sånn forsetter man i 7 dager.

Når man har nådd de 7 dagene forsetter man med 7 dager til og da med.

Denne dietten skal gjøre magefettet mindre.

Noen som har prøvd dette?Fungerer det?

Ps:Man skal ikke ta denne dietten i mer en 14 dager pga sitron er blodfortynnende og kan være farlig.

Ok, jeg har ingen tro på at dette virker, men likevel er ikke kuren tatt helt ut fra løse luften, i og med at sitron har en effekt som er litt spesiell...

Sitron har den egenskapen at den senker den glykemiske indeksen hos karbohydrater, noe som stabiliserer insulinproduksjonen, og som (på sikt) kan føre til mindre lagring av magefett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...