Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Samboeren min kritiserer meg veldig mye i det siste.Dette er sikkelig deprimerende han var ikke sånn før.Kom med komlimanger hele tiden men nå kan jeg ikke huske sist han sa noe fint.Blir sikkelig lei meg,men later som jeg ikke bryr meg. Han komenterte at jeg må vaske håret(håret var ikke skittent hadde bare tatt i hårprodukt som ble igjen på håret) At han skulle ta bort noe fra øret mitt,vet ikke hva han mente. At jeg har stor mage. ++++++ Jeg har sagt til han at han skal slutte med sånne ting,men da sa han bare du tåler ikke å høre noe negativt om deg selv.
I.am.me Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Gjør det samme mot han, så kan han se hvor godt han liker det :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 ja jeg gjør det han bryr seg ikke.Sier bare noe sånt som å nei må jeg dusje.
sophiaM Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Gjør det samme mot han, så kan han se hvor godt han liker det :gjeiper: Nettop ! Det samme tenkte jeg. Hvis han er så glad i å kritisere deg, burde han også tåle å få litt dritt slengt i sitt eget tryne . Edit : Så ikke at du hadde svart på innlegget før jeg kommenterte, men bare fortsett med det, og etter hvert da tar vel hintet. Eller så bare sier du det til han som det er, at du blir såret over at han kommer med ekle kommentarer . Endret 24. juni 2010 av sophiaM
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Kanskje han bare er glad i deg og vil hjelpe deg? Se deg selv i speilet!, kanskje du virkelig har en stor mage, og han bare er interessert i helsen din.
addict Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Hva hjelper det å gjøre det samme tilbake? Blir jo bare dårlig stemning og krangling utav det. Her må det kommunikasjon til, det er jo tydelig at han ikke forstår at det sårer. For da hadde han vel ikke gjort det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Kanskje han bare er glad i deg og vil hjelpe deg? Se deg selv i speilet!, kanskje du virkelig har en stor mage, og han bare er interessert i helsen din. jeg veier 60 kg og er 168 høy jeg har bitte litt mage ikke noe man legger merke til.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 jeg veier 60 kg og er 168 høy jeg har bitte litt mage ikke noe man legger merke til. Ok, men ifølge din BMI skader det ikke deg å miste noen kilo.
Gjest lolita___ Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Ok, men ifølge din BMI skader det ikke deg å miste noen kilo. syke dumme mennesket.Rart jenter får spise problemer og dør nettopp pga sånne som deg.Hun veier 60 kg og er 168 høy og du mener hun er for feit??Idiot
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Ok, men ifølge din BMI skader det ikke deg å miste noen kilo. Jeg kom her for å få råd ikke bli enda mer kritisert.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 syke dumme mennesket.Rart jenter får spise problemer og dør nettopp pga sånne som deg.Hun veier 60 kg og er 168 høy og du mener hun er for feit??Idiot Ikke for feit, men om kjæresten ønsker seg at hun var litt slankere, så kan hun vel ofre litt for han? Det vil ikke gi henne helseproblemer å trimme litt...
datajente Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Hva skjer i denne tråden???? Så mange usaklige svar og noen dårlige råd. Jeg har erfaring fra en eks som snakket stygt til meg, og jeg prøvde å svare med samme mynt. Det hjalp ikke! Da synker du bare ned til samme nivå som han, og du vil antakeligvis føle deg rimelig dårlig etterpå. Det du må gjøre er å være stolt over deg selv, sette ned foten og ikke finne deg i å bli snakket til på den måten. Si rett ut at sånn finner du deg ikke i å bli snakket til! Spør om det er noe som plager han for tiden siden han tydeligvis er i så dårlig humør. Er han like usakelig etter dette, får du vise han hva du mener med at du ikke finner deg i slik snakk ved å unngå han; tilbring tid for degselv, med venninner eller hobbyer.
datajente Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Og, forresten, kjære TS, 60 kg og 168 cm er en sunn og slank vekt. Overse på disse usaklige innleggene...
Djungelvrål Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Ikke for feit, men om kjæresten ønsker seg at hun var litt slankere, så kan hun vel ofre litt for han? Det vil ikke gi henne helseproblemer å trimme litt... Hva vet du om hun trimmer?? Hun er jo slank jo!! Typa har tydeligvis mistet respekten for henne. Kommer ikke til å nytte noe om hun blir enda tynnere, da finner han bare noe annet å plukke på i stedet! Tror du er av samme ulla jeg GJEST! Endret 24. juni 2010 av Vinnie
Gjest Svein Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Ikke for feit, men om kjæresten ønsker seg at hun var litt slankere, så kan hun vel ofre litt for han? Det vil ikke gi henne helseproblemer å trimme litt... For eit idiotisk innlegg. FYI så har kvart menneske fri vilje, OGSÅ vi som er i forhald. Kva om kjærasten ynskte at ho skulle barbere av seg alt håret og fjerne alle tennene? Ho hadde jo ikkje daua av det heller...
Djungelvrål Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Ok, men ifølge din BMI skader det ikke deg å miste noen kilo. BMI er det største bullshittet siden IQ testene, det sier ingenting om forhold mellom fett/muskler. Ei jente kan veie 75 kg og være slank fordi hun har mye muskler (ja de veier dobbelt så mye som fedt). Det strider mot seg selv at ei muskuløs jente på 75 kg har for høy bmi når det faktisk er muskler det er snakk om og ikke fett. Og forresten, hun har en bmi på 21, hvordan får du det til å bli overvekt? Det er over 25 det regnes som overvekt! Endret 24. juni 2010 av Vinnie
I Grosny Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Samboeren min kritiserer meg veldig mye i det siste.Dette er sikkelig deprimerende han var ikke sånn før.Kom med komlimanger hele tiden men nå kan jeg ikke huske sist han sa noe fint.Blir sikkelig lei meg,men later som jeg ikke bryr meg. Han komenterte at jeg må vaske håret(håret var ikke skittent hadde bare tatt i hårprodukt som ble igjen på håret) At han skulle ta bort noe fra øret mitt,vet ikke hva han mente. At jeg har stor mage. ++++++ Jeg har sagt til han at han skal slutte med sånne ting,men da sa han bare du tåler ikke å høre noe negativt om deg selv. Typen din driver med for mye kritikk. Det med magen på 60kg-jente er det dummeste jeg har hørt. Det ser ut som om han er grinete og tar det ut på deg. Det trengs nok en alvorsprat. Men du er også litt hårsår. Det med å vaske håret og rusk på øret burde ikke plaget deg. Du hadde noe i håret, og noe på øret. At du reagerte på det viser at du er litt på tuppa. Men det bør også typen din skjønne, og skjerpe seg litt for å få deg harmonisk igjen. Til de: Slapp av, mange av de kommentarene er praktiske småbeskjeder. Til typen din: Skjerp deg. Du må ta vare på dama di, gi henne komplimenter, kjærlighet og mye kos. Og dere trenger å lære å kommunisere litt greiere. Endret 24. juni 2010 av I Grosny
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er 168 høy og hadde nok ikke overlevd om jeg hadde veid 60 kg. Jeg hadde ikke noe magefett før jeg ble gravid, og da veide jeg 69 kr. Var fit og slank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå