Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei! I dag skal jo skattepengene være klare? Den 24. Når skal pengene være på konto? Avhenger det av hvilken bank man har? Jeg har sparebanken pluss, og har ikke fått noen penger - samboer min har sparebanken Sør, og han har fått skattepengene. Erfaringer fra personer med ulik/lik bank? Takk på forhånd!
Twiddel Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 SkatteOPPGJØRET (altså det som viser hvor mye du får igjen/må betale) er klart i dag. Dersom du får penger igjen skal disse være på konto innen 29.juni.
Ung mamma Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 SkatteOPPGJØRET (altså det som viser hvor mye du får igjen/må betale) er klart i dag. Dersom du får penger igjen skal disse være på konto innen 29.juni. Ja. Takk
Hette Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 jeg har nordea og fikk pengene inn på konto i dag
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 jeg har nordea og fikk pengene inn på konto i dag Ok Jeg vet at jeg skal ha tilbake ca. 20.000 ,- men vet bare ikke når de kommer. I og med at samboeren min fikk pengene inn på konto i dag. Kanskje det kan ha noe med kommunen å gjøre, ikke vet jeg
Gjest Krizzy Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Ok Jeg vet at jeg skal ha tilbake ca. 20.000 ,- men vet bare ikke når de kommer. I og med at samboeren min fikk pengene inn på konto i dag. Kanskje det kan ha noe med kommunen å gjøre, ikke vet jeg Tror det har med kommunen å gjøre, ja... Men tror det har mest med banken å gjøre!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har Skandiabanken, og fikk pengene i morges
Hette Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Ok Jeg vet at jeg skal ha tilbake ca. 20.000 ,- men vet bare ikke når de kommer. I og med at samboeren min fikk pengene inn på konto i dag. Kanskje det kan ha noe med kommunen å gjøre, ikke vet jeg pengene er nok like rundt hjørnet tenker jeg
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Tror det har med kommunen å gjøre, ja... Men tror det har mest med banken å gjøre! Det har nok mest med kommunen å gjøre. For å spare sentralbordet for mas tipper jeg de fleste kommuner nå har en sak lagt ut på hjemmesiden sin om skatteoppgjøret. Sjekk den. I følge fagansvarlig skatt i min kommune er de ferdige med skatteavregningen for våroppgjøret, og de godkjente utbetalingene i går. Mine 32.000,- var inne på kontoen i morges :glis:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå