Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei! Har noen erfaring med viscotears øyegele for å behandle tørre øyne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 24. juni 2010 #2 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei! Har noen erfaring med viscotears øyegele for å behandle tørre øyne? Hunden min bruker det... såvidt jeg har skjønt gir Viscotears en lindrende effekt, altså der og da, men det løser ikke problemet på lengre sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 24. juni 2010 #3 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har brukt viscotears og følte det fungerte greit, men føler at Viscure er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er en form for kunstig tårevæske, for å behandle tørre øyne. Bruker den selv på ene katten min, slik jeg ble obs på den. Står at den virker bedre enn bare vanlige tyntflytende dråper. Nå er legekontoret stengt, så jeg får ikke ringt dit, derfor jeg spør her. Noen andre somhar erfaringer eller tanker rundt denne geleen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå