Gå til innhold

stygg hud i ansiktet:(

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha prøvd tusenvis av forskjellige rens, kremer, peeling + + har jeg enda ikke klart å gjøre noe med huden min i ansiktet. Huden min i ansiktet er mørkere enn resten av kroppen og har masse små kviser(?) som aldri går bort. I tileggg har jeg noen få flekker i ansiktet som er mørkere enn resten av ansiktet. :( huden på kroppen min er kjempefin uten en eneste merke eller kviser og har en kjempe fin glød. jeg hadde kjempee fin hud i ansiktet også helt til jeg fylte 22 år. Etter det har jeg bare fått værre og værre hud. Nå føler jeg at jeg trenger profesjonell hjelp og da lurer jeg på om noen kan anbefale meg en hudlege/hudterapeut i Oslo områdene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi deg, er å bruke organiske hudprodukter. De vanlige produktene er stappfulle med kjemikaler som mange reagerer på, og som gir kviser/rødheter. I tillegg vil jeg anbefale å begrense inntak av sukker/hvete,spise masse grønnsaker, samt ta regelmessig tilskudd av flytende omega 3. Gjør underverker for huden!

Gjest Elyssa
Skrevet

Det høres ut som om du er plaget av pigmentflekker. Har du vært gravid/født barn?

Mange produktserier fører produkter for pigmentflekker og/eller solskadet hud, men det er få som hjelper. Du kan evt. vurdere en kjemisk peeling, men jeg ville absolutt anbefalt at du tar kontakt med en hudpleier som kan ta en hudanalyse. Det er litt vanskelig når man ikke kan se deg :)

Jeg synes MD har noen produkter som virker, men de får du kun gjennom hudpleier eller evt. lege.

:klemmer:

Skrevet

ikke bruk peeling det kan gjøre huden stygg, ikke alle hudtyper som tåler det like bra. Ta deg en tur til en hudlege/terapeut du.

Skrevet

Det høres ut som en hud med solskader synes jeg. Det er vanskelig å bli kvitt pigmentflekker. Har noen av de selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

HEI:)

Nei jeg har ikke vært gravid før. hmm, jeg er mørk i huden også, har hørt at pigmentflekker er lettere å få da. Kan godt hende det er solskadet hud også. Kanskje det beste er å gå til hudlege. Vil nok gjøre et siste forsøk på å få det vekk. :( Har prøvd md også, det funket ikke på meg. pigmentflekkene kan jeg leve med hvis det ikke går vekk, men kvisene vil jeg ha vekk:P det er sånne masse små i hele ansiktet:( noen som kan anbefale meg en hudlege? :)

TS

Gjest luzylue
Skrevet

Hei. Jeg har vært utrolig mye plaget med kviser/sorte prikker i mange år. Spesielt i kinnene, på haka osv. Har prøvd utallige hudpleieserier og kremer. Ingenting funka. Helt til jeg prøvde hudpleieprodukter fra Shine. Disse produktene inneholder ikke mineraloljer eller kortisoner og inneholder kun naturlige ingredienser. Jeg må innrømme jeg var skeptisk, men så prøvde jeg det ut og har nå brukt det i 3 måneder... Huden min er blitt kjempefin og hadde det ikke vært for at jeg har litt kvisearr, så kunne jeg fint gått uten sminke! ANBEFALES

shineclub.com :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...