musikk_kvinne Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Dere vet hvordan noen ganger så hører man en låt, eller et album som du aldri blir lei av? Som du bare spiller om og om igjen, enten du vasker huset eller sitter i bilen. Maria Haukaas Storeng slapp akkurat et nytt album som jeg synes er så ekstremt bra. Jeg er veldig interessert i å få andres synspunkter! Var det bare jeg som var veldig mottakelig når jeg hørte det første gang, eller synes dere det er like fantastisk? Dere kan høre hele albumet gratis og lovlig her: http://tinyurl.com/22o2spy Hvis dere er Spotify-brukere kan dere bare følge denne linken: spotify:album:74ouXvgm4rcdvOZjH6W4HM Endret 24. juni 2010 av musikk_kvinne
Gjest Pucifer Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Reklame eller? Det blir nok ikke spillt noe musikk av frk. Storeng her i huset...klarer ikke hennes musikk eller fremtreden
Villbringebær Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg tenkte også reklame. Der var det ikke mye som festet seg du. Rimelig intetsigende og glatt, men hun kan synge ja.
cilipili Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Det blir nok ikke spilt noe musikk av frk. Storeng her i huset...klarer ikke hennes musikk eller fremtreden Samme her!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Har faktisk hørt albumet, og må si :sleeping: . Desverre kjedelig og enspora musikk.
Wonders Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 jeg hørte denne sangen på radio metro denne uken og likte den så godt. Når jeg fant ut det er henne som synger ble jeg litt skuffa...Trodde det var en større stjerne, men det var bare henne...koselig sang. Har bare hørt denne sangen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Jeg hørte på albumet på spotify, etter å ha sett denne reklamen her. Må si jeg ble bare skuffet, ikke noe jeg kommer til å høre flere ganger på. Musikken virker veldig "billig", arrangering er så enkel at det høres faktisk mer ut som en album til en 11-år gammel Junior Gran Prix vinner, enn til ei voksen dame. Stemmen hennes høres flatt og kjedelig ut, hva har skjedd der? Og melodiene er ikke akkurat de beste, de heller, helt upretensiøse, primitive og kjedelige, men sånn blir det vel når man ikke skriver musikken selv, og er ikke akkurat noe stor stjerne, så man får ikke velge "fra øverste hylle". Ville ikke gitt noe bedre terningkast til dette albumet, enn til Alexander Rybak sine siste kreasjoner, synes det blir ca på samme nivå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå