minni123 Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Hei. Jeg er overvektig, og har litt lyst å gå ned litt i vekt. Jeg liker å danse Zumba, er det noen som vet om dette er bra for vektreduksjon? Altså, er det andre ting som er bedre? Dessuten liker jeg å svømme også, er dette noe som er bra når man skal gå ned i vekt? Jeg vet så klart at all trening er god trening, men jeg er ute etter den treningen man mister mest vekt av. Og som er litt morsomt (les IKKE løping osv). Og når det kommer til kosthold, hva bær man virkelig holde seg unna bortsett fra godteri og potetgull? Og hva bør man spise mer av?
bergensjenta83 Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Hei! Jeg er ikke overvektig.. men har med Zumba og styrke/core timer gått ned 5 kg og 7 cm i livet! Jeg spiser ofte og litt mindre porsjoner og en frukt pr dag ellers vanlig sunn mat. og skeier ut i helgene med taco, og litt sjokolade. Det eneste som virker er å finne en trening en liker minimum 2-3 ganger i uken og spise lite og ofte da er det ikke noe problem å ta seg litt godt avogtil
minni123 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Hei! Jeg er ikke overvektig.. men har med Zumba og styrke/core timer gått ned 5 kg og 7 cm i livet! Jeg spiser ofte og litt mindre porsjoner og en frukt pr dag ellers vanlig sunn mat. og skeier ut i helgene med taco, og litt sjokolade. Det eneste som virker er å finne en trening en liker minimum 2-3 ganger i uken og spise lite og ofte da er det ikke noe problem å ta seg litt godt avogtil Ah. Da ser det jo ut som Zumba funker bra, da!
bergensjenta83 Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 ja det virker.. bare ikke sååå mye som de viser på reklamer. Vil absolutt ambefale deg å forsette å danse zumba.det beste er at det utrolig gøy og en glemmer at det er trening ;o) Utrolig bra stemning på Elixia Colosseum iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå