lilleGrethe Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Navneendringsskjemaet jeg har lastet ned fra nett har 2 sider pluss rettledning. Side 1 er vel egentlig den eneste som er relevant når man skifter navn med ekteskap? Trenger man å sende inn side 2 også?
Gjest Mahareth Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ja, du må sende inn side 2 også, for det er der du skal signere, og der folkeregisteret skal fylle ut et eller annet
lilleGrethe Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 Så man sender den inn uten å fylle inn noe? Det står automatisk nåværende etternavn og personnummer øverst, men ellers skal resten fylles inn av skattekontoret, såvidt jeg forstår.
Gjest Pippelipp Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Send inn alt sammen, da er du sikker på å ikke gjøre noe galt.
hegejenta30 Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Jeg sendte inn kun side en! Side to er for de som er under 18 år som trenger foreldres samtykke i å endre navn. Les hjelp til å fylle ut skjemaet som også følger med når du skriver ut skjemaet!
Supramundane Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Jeg sendte også kun inn side 1, og har fått endret navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå