Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en stor avdeling med cirka 60 ansatte (alle jobber ikke samtidig), og har funnet ut at vi trenger å få inn litt mer humør, overskudd og kreativitet. Et av tiltakene er å opprette en sosialkomite som har ansvar for tiltak en-to ganger i måneden, og der sitter jeg...

Så nå trenger jeg litt hjelp fra dere: hva gjør dere på jobben som er sosialt og morsomt? Vinlotteri? Kake på fredager? Fester? Feirer Canadas nasjonaldag? Kler dere ut hver tirsdag? Eller noen andre artige ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bowling / Curling / Teambuilding

Lønningspils er vel en grei ting, kanskje med middag før (hvis det er akseptert, og ikke noen problemer med fulle folk...)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ikke kaker. Har aldri forstått poenget med å dra usunn mat med på jobb, der noen må si nei takk og deretter forklare at man er på slankern hvis noen gnåler på hvorfor ikke.

Kan jo heller ta kuttet frukt med yoghurt-dipp , det er godt og sunt!

Quiz er artig f.eks filmquiz, hvert lag må finne navn på laget , vinlotteri var en god ide, tema-fest en gang i blant.

Skrevet

Takk for mange gode innspill!

Vi er ute og tar en øl ganske ofte, men opplever at det er de samme som er med hver gang, og dermed de samme som ikke er med. Jeg skulle så gjerne fått opp humøret PÅ jobb også, ikke bare på fest og utenfor jobb. Vinlotteri er liksom den tradisjonelle aktiviteten, men det er kanskje andre ting som funker å gjøre i arbeidstiden?

Skrevet

Vi har fruktpause to ganger i uka, der bedriften stiller med oppskåret frukt. Gjør at folk samles, og vi får et sosialt og hyggelig innslag i hverdagen. Vi har også en liten VM-konkurranse nå (også vi som overhodet ikke er interessert), og venter i spenning på hvordan det skal gå... Går jo ann å gjøre det uhøytidelig, med for eksempel fiaskopris etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...