Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg er var i et avstandsforhold med en veldig søt gutt, og vi har hadde nesten vært sammen i et halvt år. Da jeg i går morges fikk en deprimerende sms. I løpet av det siste halvåret har vi tilbrangt så og si hver helg sammen, men nå som skolen hans hadde tatt sommerferie var han nødt til å flytte hjem igjen for en stund,og det ville gå en hel måned til vi så hverandre igjen. Vi planlagt å være med hverandre to uker i juli, og i tillegg skulle vi flytte sammen til høsten. Det er vel en to uker siden sist jeg så han, og har fått ofte meldinger om at han savner meg, og at han elsker meg. Så en dag(i går) våknet jeg opp til en melding, helt uten forvarsel. " Hei. Må si dette: sorry for at jeg gjør det. Men klarer ikke mer kan være distansen eller noe annet. Har hatt det artig i lage deg det skal jeg si, mdn orker ikke mer. Så må desverre si at forholde med deg er over. Og please ikke kontakt meg igjen... " Jeg forstår det virkelig ikke, og ser ikke hvor det kommer fra. Hvordan kan han være så kald, særlig når han bare for noen dager siden fortalte hvor mye han savnet meg. Det er så mange tanker og spørsmål som farer gjennom hode på meg, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har selvfølgelig prøvd å ta kontakt med han, men han svarer meg ikke. Han har i tillegg fjernet jeg som venn fra facebook, samt alle vennene mine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Savner han sånn, og klarer ikke å få noen avslutning, så lenge jeg ikke hører noe fra han. Jeg vil bare vite hvorfor...
Gjest Kaos Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Ærlig talt, vil du virkelig være sammen med noen som gjør det slutt med deg på denne måten? Han har tydeligvis sosial intelligens lik null, så selv om det gjør vondt akkurat nå bør du forsøke å glemme ham. Ikke forsøk å kontakt ham. Han har trolig gjort noe dumt som han ikke tør fortelle deg, eller falt for en annen. For en feiging! Vær glad for at han viser hvordan han er nå og ikke seinere, når dere bor sammen. At han ikke engang tør gi et en forklaring viser at han er en gutt, ikke en mann. Prøv å vær mye med venner, gå på kino (gjerne alene hvis ingen vil bli med deg) og hold deg aktivisert slik at det blir lettere å la være å tenke på ham. En dag kommer du til å møte en ordentlig mann, og da kommer du til å se tilbake på det her med et lite smil -fordi du slapp å kaste bort mer tid på evneveike gutter som ham.
Gjest Dhanu Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Han har jo forklart i sms'en at han ikke orker mer og peker på at kanskje distansen kan være en årsak. Det at han ikke VIL være sammen med deg er jo faktisk en veldig god grunn til å slå opp. Skjønner godt at dette ble vanskelig, han gjorde dette veldig kort og brutalt, men det eneste du bør gjøre er å forsøke å komme over ham og gå videre med ditt eget liv. Og ettersom han spesifikt sa at han ikke ønsket kontakt med deg, så bør du vel slutte å forsøke å få tak i ham.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Oj Han hørtes ut som en jævla dust! Både for å slå opp via sms, men også hvordan han ordla seg. Og for å ikke gi deg muligheten til å prate litt om det slik at det er lettere for deg å forstå hvorfor, for deretter å litt lettere kunne gå videre. Vær glad for å være kvitt han, selv om det ikke virker sånn nå. I lengden har du nok vunnet mye på å ikke ende opp med han!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Umoden egoistisk drittunge. Reis hjem til ham, ring på døra og FORLANG en forklaring på den helvetes dårlige oppførselen!
MissStiles Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Jeg skjønner at du er lei deg. Avstandsforhold er vanskelig og ikke alle som er like flinke til å takle det. Tror du nesten bare må finne deg i at det er slutt og at han ikke vil mer. Vil og orker han ikke, så er det nok veldig lite du kan gjøre med det.
Wildy Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 For en dust! Lite ryggrad når han ikke engang klarer å plukke opp telefonen og ta den vanskelig samtalen, men sender en SMS..... Ta ham på ordet, ikke kontakt ham, og skulle han kontakte deg , be han ryk og reis.
¤¤¤Ariel¤¤¤ Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Han burde ikke gjort det på sms, han burde i det minste ringt. Uansett så takler han antakelig ikke avstanden, han nevner jo dette selv også. Og da er det enklest å slette alle spor etter deg, og ikke ha videre kontakt....Det er også sant, at skal man komme seg videre, bør man ikke ha kontakt med en eks mens det er følelser i bildet...
Gjest Awsome Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 For en dust! Lite ryggrad når han ikke engang klarer å plukke opp telefonen og ta den vanskelig samtalen, men sender en SMS..... Ta ham på ordet, ikke kontakt ham, og skulle han kontakte deg , be han ryk og reis. Heilt enig.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Han har jo forklart i sms'en at han ikke orker mer og peker på at kanskje distansen kan være en årsak. Det at han ikke VIL være sammen med deg er jo faktisk en veldig god grunn til å slå opp. Skjønner godt at dette ble vanskelig, han gjorde dette veldig kort og brutalt, men det eneste du bør gjøre er å forsøke å komme over ham og gå videre med ditt eget liv. Og ettersom han spesifikt sa at han ikke ønsket kontakt med deg, så bør du vel slutte å forsøke å få tak i ham. Å slå opp er greit nok og gjerne med den forklalingen men via sms, det syns jeg virker som veldig umodent og det sier meg at denne gutten ikke er klar for noen seriøse forhold ennå. Han er ikke tøff nok til å tåle konsekvensene av sine valg, dvs. hennes tårer.
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Å slå opp på sms er bare lavmål og skikkelig feigt. Han er tydeligvis redd for reaksjonen din også, etter som han ber deg om å ikke kontakte han. En slik feiging bør du være glad for å bli kvitt. Selv om jeg skjønner at du har det vondt, selvfølgelig. Jeg har "lært opp" sønnene mine til å gjøre det slutt med jenter på en ordentlig måte. Yngstemann måtte pent snakke med ei jente face to face da han skulle gjøre det slutt som 15-åring. Ikke søtten om jeg ville at mine sønner skulle bli slike unnvikende tullinger! En skal behandle ungpikehjerter pent, sa jeg alltid til dem
sophiaM Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har "lært opp" sønnene mine til å gjøre det slutt med jenter på en ordentlig måte. Yngstemann måtte pent snakke med ei jente face to face da han skulle gjøre det slutt som 15-åring. Ikke søtten om jeg ville at mine sønner skulle bli slike unnvikende tullinger! En skal behandle ungpikehjerter pent, sa jeg alltid til dem åååh, skulle ønske alle mødre lærte opp guttene sine til det.
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 åååh, skulle ønske alle mødre lærte opp guttene sine til det. Ikke sant? Kunne vært spart for mye hjertesorg og ubesvarte spørsmål da.
Frk Snasen Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Jeg sier som en annen her... Vil du være sammen med en slik en? Han høres jo ut som en 12åring, og man skulle nesten tro mtp sms'en at du hadde vært voldelig eller noe sånn, og/eller vært utro. Sorry at jeg ler, men han virker jo ikke akkurat oppegående.
Gjest TS Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har det vondt inni meg, og føler at jeg vil prate med noen. Og så kommer jeg på at den eneste jeg noen gang har kunne prate med ikke vil ha kontakt med meg lenger. Jeg ser hva dere skriver, og prøver å ta det til meg, men alt som står i hode på meg er at jeg vil at han skal ringe meg og vi kan være sammen igjen. Jeg forstår ikke hvordan det kan være samme gutten som jeg har vært med tidligere. siden han har vært så snill, søt og omtenksom... Jeg klarer det bare ikke, og jeg forstår det ikke... Jeg vil bare at dette skal gå over.
Jade Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 Hallo? Når han ikke vil ha kontakt med deg etterpå, så kan han i det minste ha guts til å gjøre det face to face så dere får en skikkelig avslutning ihvertfall!
Frk Snasen Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har det vondt inni meg, og føler at jeg vil prate med noen. Og så kommer jeg på at den eneste jeg noen gang har kunne prate med ikke vil ha kontakt med meg lenger. Jeg ser hva dere skriver, og prøver å ta det til meg, men alt som står i hode på meg er at jeg vil at han skal ringe meg og vi kan være sammen igjen. Jeg forstår ikke hvordan det kan være samme gutten som jeg har vært med tidligere. siden han har vært så snill, søt og omtenksom... Jeg klarer det bare ikke, og jeg forstår det ikke... Jeg vil bare at dette skal gå over. Skjønner det, men på sikt så innser du forhåpentligvis at han er en knøl uten sosial intelligens overhode. Kanskje han er psykisk ustabil? Virker jo nesten sånn. Helt ærlig... måten han gjorde det slutt på er en ting, men det som sto i sms'en vitner om at han har fått en murstein i hodet. Han er DUM rett og slett, og tro meg...slikt vil du ikke ha. Det går over, og da er du glad det ble over.
Gjest gjesten Skrevet 25. juni 2010 #19 Skrevet 25. juni 2010 Kjære trådstarter og alle sympatisører. Hadde dette skjedd før sms-tiden ville han helt sikkert aldri gitt lyd fra seg og spørsmålene hadde vært langt flere. Ære være teknologien, du har fått beskjed og burde være takknemlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå