Gå til innhold

hjelp! skriver på pcn også lager den ny side og sletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått ny pc, dell inspiron. fin ja, MEN...skriver feks her inne eller på face eller andre steder og innlegget slettes eller så åpner den nye sider hele tiden ettersom jeg skriver. det kan jo virke som om jeg taster på noen hurtigtaster mens jeg skriver som gjør dette, men kan ikke helt forstå det heller. det skjedde aldri med den andre pcn jeg hadde før. utrolig irriterende! er det noen som kan hjelpe meg? jeg har nå skrevet dette lille innlegget og har hittil skrollet siden ned fire ganger, åpnet tre nye sider og slettet det to ganger...irriterende!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer det kun i web-browseren når du skriver, eller skjer det i word dokumenter også?

Evt hvilken web-browser har du? Kan det være at du har på automatisk oppdatering av sider (hvis du har IE7)?

Sikker på at du ikke kommer nær noen spesialknapper på tastaturet når du skriver? Kan jo være at tastaturet ditt er annerledes enn hva du er vant til.

Skrevet

er ingen data ekspert, så hvordan web browser jeg har vet jeg ikke...men har den nyeste windows, det fulgte med datan.også er det google chrome. skjer kun på web, ikke word.

tastaturet er helt likt som tidligere og jeg skriver meget godt på pc

Skrevet

Skru av touch-paden, og se om det hjelper.

Skrevet

er ingen data ekspert, så hvordan web browser jeg har vet jeg ikke...men har den nyeste windows, det fulgte med datan.også er det google chrome. skjer kun på web, ikke word.

tastaturet er helt likt som tidligere og jeg skriver meget godt på pc

Hvis det kun skjer i browseren, så ville jeg prøvd en annen type. Last ned opera eller firefox og se om det hjelper. Da har du hvertfall eliminert noen mulige årsaker. Opera er forøvrig en veldig fin, rask og ryddig browser. http://www.opera.com/

Skrevet (endret)

Skru av touch-paden, og se om det hjelper.

Min samboer har en pc som lever sitt eget liv når touch-paden er på. Touch-paden er plassert litt kronglete i forhold til tastaturet, slik at man hele tiden er borti den. Det er absolutt en mulighet at det hjelper å skru av touch-paden i og med at pcen til TS er ny.

Endret av ninuska_
Skrevet

Min samboer har en pc som lever sitt eget liv når touch-paden er på. Touch-paden er plassert litt kronglete i forhold til tastaturet, slik at man hele tiden er borti den. Det er absolutt en mulighet at det hjelper å skru av touch-paden i og med at pcen til TS er ny.

Men da er det vel sannsynlig at noe ville skjedd i word også?

Skrevet

Men da er det vel sannsynlig at noe ville skjedd i word også?

På hans pc så skjer det kun når han er på nettet, uten at jeg vet hvorfor. Den åpner nye sider når han skriver, den sletter, surrer og gjør som den vil. Når han bruker word er den fredelig :vetikke:

Skrevet

da må jeg komme med det dummeste spm av alle..hvor er touch pad? hvor slås det av?

Skrevet

Touch-paden er museflaten som er på pc'en. Normalt sett er det en knapp rett ved siden av som skrur den av og på.

Skrevet

Er ikke sikkert du har touchpad da.. Om du har pc. De er på laptoper, men tror de er rimelig sjeldne på pc'er.

Skrevet

En laptop er da også en PC. Dessuten skriver TS at hun har en Dell Inspiron og det er en laptop.

Skrevet

Har alltid tenkt på pc som stasjonær, så jeg gikk litt ut i fra det og så ikke at hun skrev merket heller. :flau::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...