Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Trenger litt hjelp.. Har fått innmari mye kviser i det siste, noe jeg ikke har vært spesielt plaget med før. Eneste forandringen som er gjort i det siste er bytte av hudpleie-serie. Tidligere brukte jeg Decleor renseserie, men byttet til Dermalogica for over 2 mnd siden. Bruker ultracalming ansiktsrens. Lurte jeg på en ting; kan det være dette som medfører "kviseangrepet"? Bør jeg kanskje bytte tilbake til decleor? Hudpleieren anbefalte Dermalogica, da den har det nyeste innen det nye. Har sensitiv hud. Noen som har opplevd det samme med dermalogica? Marie
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #2 Skrevet 25. september 2003 Jeg tviler på at det er Ultracalming Cleanseren som har gitt deg kviser; den skylles tross alt av huden etter kort tid. Selv har jeg brukt den i et halvt år, og kommer til å fortsette med det. Kviser kan ha mange årsaker, og er ofte hormonelt betinget, spesielt på haken. I tillegg kan man få kviser av årstidsforandringer, sol osv. Silikon i hudpleieprodukter kan også gi kviser hos enkelte. Hvordan er huden din ellers? tørr? fet? hva slags krem(er) bruker du? Kanskje du burde bytte til en lettere krem?? Ellers kan du benytte Aromessence Ylang Ylang under kremen din (Decleor) JEG ville gå til hudpleieren og forklare problemet, så kan h*n foreslå hvordan du best kan hanskes med det. Lykke til!
Musemor Skrevet 25. september 2003 #3 Skrevet 25. september 2003 Er det parfyme i den? Jeg får ihvertfall kviser av produkter som inneholder parfyme! Kjempeirriterende, men det gjelder bare å finne de rette produktene.
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #4 Skrevet 25. september 2003 Produktene fra Dermalogica er ikke tilsatt parfyme.
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Jeg fikk kviser, rødhet og blank ekkel hud av Dermalogica. :-? Går nå tilbake til Shiseido, som jeg var superfornøyd med.
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #7 Skrevet 25. september 2003 Hvorfor byttet du, hvis du var så fornøyd med Shiseido?? Det kan dessuten tenkes at de produktene fra Dermalogica som du har forsøkt, ikke har vært de riktige for DIN hud. Du burde først snakke med en hudpleier og få prøver før du evt bestiller via internett. En annen ting er at det sies at det skal ta ca fire uker før man ser egentlige resultater av en ny hudpleieserie...
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Hvorfor byttet du' date=' hvis du var så fornøyd med Shiseido?? [/quote'] Fordi jeg hørte alt for mange gode anbefalinger her inne og fra bekjente. Lettpåvirkelig! :-? Når jeg begynte med Shiseido for ca. 1/2 år siden fikk jeg full effekt etter en knapp uke. Jeg vil ikke gå til hudpleier. Min hud, min sak... Vil ikke at andre skal grafse på ansiktet mitt. :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Du trenger ikke gå til behandling for å få råd. Jeg liker heller ikke at noen "grafser" på meg (jeg har prøvd hudpleie flere ganger), og synes det er ille nok å være hos frisøren....
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Har fått kviser i panna pluss masse "knopper", eller kanskje det er hudormer. Ellers er huden min litt tørr i områder, tendens til flassing i panna , ganske rød i kinnene og litt sprengte blodkar her og der. Hudpleieren sa at jeg har sensitiv hud. Bruker dagkrem fra decleor, Hydra floral, som jeg synes gir den fuktigheten jeg trenger. Huden føles ganske stram/tørr etter rensing. Hilsen Marie
Gjest Cita, ikke innlogget... Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 Trenger litt hjelp.. Har fått innmari mye kviser i det siste, noe jeg ikke har vært spesielt plaget med før. Eneste forandringen som er gjort i det siste er bytte av hudpleie-serie. Tidligere brukte jeg Decleor renseserie, men byttet til Dermalogica for over 2 mnd siden. Bruker ultracalming ansiktsrens. Lurte jeg på en ting; kan det være dette som medfører "kviseangrepet"? Bør jeg kanskje bytte tilbake til decleor? Hudpleieren anbefalte Dermalogica, da den har det nyeste innen det nye. Har sensitiv hud. Noen som har opplevd det samme med dermalogica? Marie Kan også være at Dermalogica renser huden din bedre enn Decleor også... Får ut urenheter den andre ikke klarte. Dersom du ikke har andre og sterke reaksjoner på den nye serien, ville jeg prøvd litt til, for og se om det roet seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå