Myth Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei, Jeg lurer på om noen dere kunne gi meg en troverdig link der jeg kan lære meg å sette akryl eller gele negler for meg selv? Bare et spørsmål først. Er Akryl negler sterkere enn gele? Jeg spiller gitar, så jeg vil vite hva som holder lengst og er sterkest for meg. Jeg håper noen kunne være så snill å hjelpe meg litt. Takk
fink Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hei, Jeg lurer på om noen dere kunne gi meg en troverdig link der jeg kan lære meg å sette akryl eller gele negler for meg selv? Bare et spørsmål først. Er Akryl negler sterkere enn gele? Jeg spiller gitar, så jeg vil vite hva som holder lengst og er sterkest for meg. Jeg håper noen kunne være så snill å hjelpe meg litt. Takk http://neglemakeriet.no/ Hvis du går inn på infosider > bruksanvisninger ligger det bruksanvisning trinn for trinn for både gelenegler og akrylnegler. Hvor gode produktene deres er, er en annen sak. Det finnes også mange filmer på youtube, men det er greit å lese bruksanvisningene først, for da er det gjerne lettere å følge med på hva de gjør i filmene. Akrylnegler er vel hardere enn gele, men dermed kan de også bli sprø og knekke. Det sies at gelenegler er mer føyelige og naturtro. Begge typene har sine bakdeler og fordeler, og bare du kan finne ut hva som passer for deg. Tror kanskje gelenegler er lettere å få til fint dersom du er nybegynner. Det tar i alle fall kortere tid å legge, synes jeg, for med akryl er det sykt mye filing underveis. Endret 24. juni 2010 av fink
Myth Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2010 http://neglemakeriet.no/ Hvis du går inn på infosider > bruksanvisninger ligger det bruksanvisning trinn for trinn for både gelenegler og akrylnegler. Hvor gode produktene deres er, er en annen sak. Det finnes også mange filmer på youtube, men det er greit å lese bruksanvisningene først, for da er det gjerne lettere å følge med på hva de gjør i filmene. Akrylnegler er vel hardere enn gele, men dermed kan de også bli sprø og knekke. Det sies at gelenegler er mer føyelige og naturtro. Begge typene har sine bakdeler og fordeler, og bare du kan finne ut hva som passer for deg. Tror kanskje gelenegler er lettere å få til fint dersom du er nybegynner. Det tar i alle fall kortere tid å legge, synes jeg, for med akryl er det sykt mye filing underveis. Tusen takk for hjelpen! Jeg tok en kjapp telefon, og fikk tilbud om å stikke innom hos dem slikt de kunne gi meg mer detaljert hjelp. Hvis det er noe spørsmål som dukker underveis, så håper jeg at noen kunne hjelpe meg!
fink Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Tusen takk for hjelpen! Jeg tok en kjapp telefon, og fikk tilbud om å stikke innom hos dem slikt de kunne gi meg mer detaljert hjelp. Hvis det er noe spørsmål som dukker underveis, så håper jeg at noen kunne hjelpe meg! Så bra. Ja, klart det, skal hjelpe såfremt jeg kan.
Wonders Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 geleneiler er mykere, så jeg liker akryl bedre. Jeg bruker hendene mine konstant og hadde akrylneiler i 2 år i strekk, og det gikk helt fint. De laget mine litt tykkere enn vanlige skarpe neiler. Nesten umulig å klø seg, men men , de knakk aldri. Husk å fylle på hver måned så neilen ikke minster balansen, da knekker de samme hva. 1
Myth Skrevet 30. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2010 Hei, Nå er jeg virkelig lei av å sette akryl negler for meg selv. De knekker stadig hele tiden, og når de faller av og føles det som gummi, men ikke hard plastikk. Jeg har hatt tidligere akryl negler flere ganger, og fra min erfaring så er det noen ting som ikke stemmer når jeg prøver å sette sette dem inn. Er det noen som vet hvor det ligger billigst negle salong i Oslo? Jeg skal kun ha negler til høyere hånden min. Hvis noen vet hvor jeg kan ta negle kurs for 1 dag, så hadde det selvfølgelig vært mye bedre. Håper noen kan hjelpe meg, fordi jeg er temmelig frustrert med å sitte 2 timer forgjeves for ingenting.
roflgirl Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Hei, Nå er jeg virkelig lei av å sette akryl negler for meg selv. De knekker stadig hele tiden, og når de faller av og føles det som gummi, men ikke hard plastikk. Jeg har hatt tidligere akryl negler flere ganger, og fra min erfaring så er det noen ting som ikke stemmer når jeg prøver å sette sette dem inn. Er det noen som vet hvor det ligger billigst negle salong i Oslo? Jeg skal kun ha negler til høyere hånden min. Hvis noen vet hvor jeg kan ta negle kurs for 1 dag, så hadde det selvfølgelig vært mye bedre. Håper noen kan hjelpe meg, fordi jeg er temmelig frustrert med å sitte 2 timer forgjeves for ingenting. SIGNERER! jeg bruker masse tid på akrylnegler hjemme, men etter 3 dager ca faller de av og blir stygge! blir skitt under dem osv! hva skal jeg gjøre? skjønner ikke hvorfor det faller av... ååå... bruker så lang tid på de og de blir så fine men det holder bare 3 dager bruker utstyr kjøpt fra forskjellig steder på ebay osv... så er vel kanskje ikke det beste utstyret, pulveret osv. men det funker !
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har prøvd Kiss lightning speed kit. Kjøpte det på cubus. De holdt bra i en uke helt til jeg jobbet en 10 timers vakt som servitør. Det ble for mye vasking av hender og litt for uforsiktig kanskje. Hadde jo håpet at de skulle tåle det men den gang ei. Jeg er så utålmodig, jeg burde nok vente til neglene mine har fått vokst litt og kommet seg litt igjen men jeg har så lyst på lange fine negler igjen!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Forresten, jeg fulgte "bruksanvisning" på youtube, ligger noen tutorials på hvordan man kan sette på akrylnegler. Bare å søke etter "acrylic nails" eller noe lignende. Meg som er AB #10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå