Gå til innhold

Er det helt ut med tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke det at det er så viktig å være helt oppdatert på trender, men jeg har et enkelt spørsmål:

Er det helt ut å gå med tights og tunika nå? Er det best å gå for denim-tights? Lengde? Tights til korte skjørt?

Jeg ser at butikkene har mye tights, men jeg stusser litt over at mote-skribentene ikke nevner tights med et ord...

Ja, ja - ikke så viktig, men jeg bare lurer... Vil ikke gå med yesterdays news heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går med tights og tunikaer "hele tiden", tilsynelatende mange andre gjør dette fortsatt. Når butikkene seger mye tights og tunikaer, så er det nok "lov", de selger jo sesongens trender.

Skrevet

Jeg har på meg tights nå!! ;)

Bekymrer meg ikke for å være "ut" fordi jeg går med tights. Er bedre å gå med det som kler deg og du er "flink til" enn på død og liv å følge moten. :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg tror det norske folk kommer til å tviholde på denne trenden så lenge som overhodet mulig. Det er jo utrolig behagelig, nesten som å gå rundt i pysjen hele dagen, så jeg tror nok du vil se både tights og tunika i norske butikker lenge etter at det er gått av moten i resten av verden.

Gjest Katee
Skrevet

Bruker nesten bare tights :) Man får jo fremdeles kjøpt det så da er det vel 'lov'? Men jeg går heller med noe jeg liker og er komfortabel med enn å følge moten slavisk :)

Skrevet

Jeg bruker tights under kjoler, kjørt og tuniks. Om det er ut eller ikke, har jeg ikke peiling på, og det bryr meg heller ikke.

Skrevet

Jeg tror det norske folk kommer til å tviholde på denne trenden så lenge som overhodet mulig. Det er jo utrolig behagelig, nesten som å gå rundt i pysjen hele dagen, så jeg tror nok du vil se både tights og tunika i norske butikker lenge etter at det er gått av moten i resten av verden.

Nå henger ikke akkurat Norge med etter resten av verdens moter til enhver tid uansett ;)

TS, gå med det du trives med og som kler kroppen din, ikke heng deg opp i at det må være "i tiden" :)

Skrevet

Nei, det er ikke ut.

Skrevet

For meg har det vært ut siden 80 - tallet. Der er kjempeharry med tights. Sånn er det bare.

Skrevet

Det er vel ikke "ut" men mener å se mer bukser og jeans med rette ben eller boot cut nå.

Man kan jo bare velge hva som kler en best!

(det bør man forøvrig alltid gjøre, uavhengig av hva som er mest "in").

Skrevet

Men! Det viktigste med tights er jo den lange toppen over. Tightsrumpe er grusomt.. Selv om man har en flott rumpe fra før av blir det bare feil..

Skrevet

Det er mer inn med treggings enn tights. Men jeg liker tights best og bruker det med vanlige sjorter, bluser, og tunikaer fortsatt. :)

Skrevet

i og med vi snakker om tights. noen som vet hvor jeg kan kjøpe slike som går bare til knærene?

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

De selger korte tights på HogM, Cubus og Lace i hvert fall. Det er der jeg kjøper mine :)

Gjest Kate :)
Skrevet

Håper ikke det er ut... Jeg eeeeelsker å gå med tights, det er så mykt og elastisk og komfortabelt :klemmer: Jeg hadde ikke klart å slutte med det, du kan liksom bruke det til så mye, og så passer det til så mye!

Tights er et MUST!!

Skrevet

Jeg har kastet alle andre bukser til fordel for tights :sjenert:

Er drittlei av å ikke finne bukser som passer i lengden og som passer i låra men er alt for stor rundt magen (så jeg må gå og holde på dem eller bruke belte som må strammes så mye at det er blææææ). Med andre ord, JA til tights! KOmbinerer det med alt så lenge det dekker baken. Tunika, lang sinlgett, lang genser eller kardigan... Har man et godt utvalg av lange singletter eller topper kan man kombinere tightsen med det meste :) Om vineteren brukes jeg bare en tykk ullstrømpis under, så er jeg varm hele dagen, og jeg slipper å bekymre meg for om buksa er gjennomsiktig ;)

Tror nok ikke jeg bytter ut tightsen med det første nei!

Skrevet

For meg har det vært ut siden 80 - tallet. Der er kjempeharry med tights. Sånn er det bare.

for folk med fine bein, er det faktisk ikke så forferdelig..

Skrevet

Det er ikke ut, utrolig behagelig er det og fortsatt populært, dessuten kan det være riktig så lekkert med riktig kjole/tunika til :)

Skrevet

har oxo på meg lange tights nå--- ikke ute denne sommer/høst. Man kan jo variere de, med noe bra mønster eller ...se hva de har i butikken. Stilen har utviklet seg nå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ut (eller; det har aldri vært in selv om mange fjortiser tror det) å bruke tights som bukse. Uten lange topper e.l over er det stygt! Tights skal brukes som strømpebukse, ikke bukse. (unntaket er de som ser ut som bukse, med lommer osv)

Tights som går til kneet er ut! Noe av det styggeste jeg ser. Spes. hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...