Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig bestemt meg for å prøve mineral makeup, og starter i første omgang med foundation. har lest hundrevis av blogger og tester og meninger om de forskjellige. Det jeg lurer på er om de ikke er å få kjøpt i butikk? Selvfølgelig får man loreal,isadora og alle de "vanlige merkene", men hva med Everyday minerals, eller i.d eller den taiki, var det det den het? kan man kun bestille desse på nettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Everyday minerals og tikei fås kunn på nett :) Men det koster ikke mye og man får også mye produkt for pengene, så er uten tvil verdt det! Jeg har prøvd begge merkene og er veldig fornøyd. Mest er jog med EM, siden den gir best dekkevne på min hud og jeg synes denne holder bedre enn tikei. Tikei gir derimot en veldig naturlig resultat, så om du har hud som ikke trenger mye dekkevne og bruker en god primer, så er også Tikei et godt valg!

I.D har jeg ikke prøvd ordentlig, rett og slett fordi jeg ikke tåler Bismuth. Jeg har prøvd noen ganger, men hude klør så felt at jeg ikke kan gå med det mange minuttene før jeg blir gal. Det er noe å være obs på, siden mange kan utvikle overfølsom for bismuth over tid.

Skrevet

Vet i hvert fall at man kan få i.d hos hudpleiere.

Skrevet

Everyday minerals og tikei fås kunn på nett :) Men det koster ikke mye og man får også mye produkt for pengene, så er uten tvil verdt det! Jeg har prøvd begge merkene og er veldig fornøyd. Mest er jog med EM, siden den gir best dekkevne på min hud og jeg synes denne holder bedre enn tikei. Tikei gir derimot en veldig naturlig resultat, så om du har hud som ikke trenger mye dekkevne og bruker en god primer, så er også Tikei et godt valg!

I.D har jeg ikke prøvd ordentlig, rett og slett fordi jeg ikke tåler Bismuth. Jeg har prøvd noen ganger, men hude klør så felt at jeg ikke kan gå med det mange minuttene før jeg blir gal. Det er noe å være obs på, siden mange kan utvikle overfølsom for bismuth over tid.

Matte-varianten fra ID inneholder ikke bismuth da. Og er absolutt verdt å anbefale :) Fås i hudpleiesalonger, men også på nett, myyye billigere. Se for eksempel på Prettyskin4less.com og FeelUnique.com.

Skrevet

Nå har jeg funnet mine merker som koster en slikk og ingen ting, så ser ikke helt behovet for å prøve noe nytt ;)

Gjest Kate :)
Skrevet

Det selges en del mineral-make-up på www.elf.com men det er jo handel over nettet det også. Har venninnen som sier dette merket er bra, men jeg har ikke prøvd det selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...