Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 som overskriften sier, så lurer jeg på hvordan du gjør det når du barberer deg bak, altså rundt "nummer to" og i det området. Prøvde en gang, men fant liksom ikke teknikken
Gjest Pucifer Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Det er vel ikke så mange jenter som har så mye hår der bak at man trenger å barbere seg der? Uansett, så vil jeg tro at det vil være enkelt å sette seg på huk om man skal gjøre det - klarer ikke helt se for meg hvordan folk gjør det ellers :klø:
crazyforgum Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Det er vel ikke så mange jenter som har så mye hår der bak at man trenger å barbere seg der? Jeg lurer veldig på hvordan du kan vite det?
Siiw Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Ingen sak:p synes det er værre forann til tider:P haha! men vi har badekar, så jeg setter bare ene beinet opp på kanten og da kommer man til, barberer jeg framover. håpløst og forklare... ;-S ellers så setter du deg på huk som noen skreiv over.
FantasDick Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Jeg tror ikke jeg har hår "der bak", men jeg bruker høvelen litt i området (begynner et stykke bak, og drar høvelen et stykke bakover) så jeg får med alt når jeg barberer "litja", så kan jo hende det forsvinner da? Vil tro det er lettest å sette et bein på f.eks vasken eller noe for å komme til, så er det vel bare å høvle i vei?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Takk for selvtillitsboosten om at det ikke er vanlig å ha hår bak. For å være ærlig tror jeg nok det er fåtallet som ikke har det.. Men over til et mer saklig svar: Sett deg ned på doringen. Da får du en bedre vinkel og et bedre utgangspunkt
Piral Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Off - topic: Jeg vil nok tro det er mer vanlig å ha hår der bak, enn å ikke ha det? Men selvsagt er det jo stor variasjon på hårvekst hos folk da. Noen er heldigere enn andre Men som noen andre har sagt, så synes jeg også det er enklest å sitte på huk, med beina ganske godt fra hverandre. Du finner vel en løsning etter litt prøving, øvelse gjør tross alt mester. ;-)
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Jeg lurer også hvor vanlig det er. Jeg hører "alle" jenter på forum si at alle har, men jeg har sett bilder av tusenvis av damer som ikke har noe. Jeg har sett på et av de mest kjente nakensidene som viser bilder av mer naturlige damer naken og ingen av de har hår i rumpa (ikke det jeg vil kalle hår i hvertfall). Har alle, men alle barberer seg eller er det bare de som har som må si at alle andre har så de ikke føler seg "ensom"?
Frua Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Det er vel ikke så mange jenter som har så mye hår der bak at man trenger å barbere seg der? Uansett, så vil jeg tro at det vil være enkelt å sette seg på huk om man skal gjøre det - klarer ikke helt se for meg hvordan folk gjør det ellers :klø: Beklager å bryte illusjonen her men jenter har hår både foran og bak! Til TS det er best å sitte på huk
Gjest Pucifer Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Sa ikke at det ikke var vanlig å ha hår der bak - det tror jeg de fleste har. Jeg sa at jeg tviler på at damer har så mye hår at de er nødt for å barbere det bort. Jeg har også hår der bak, men aldri fallt meg inn å barbere det, det er jo helt normalt..
Rødtoppen86 Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Blir man ikke sår hvis man fjerner hårene der bak? Hud som gnisser mot hud, og hårstubber som vokser ut og stikker? Er vel kanskje en vanesak. Vil tro det enkleste er å sitte på huk eller noe sånt.
Genesis Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 Ikke en eneste en av de jeg har hatt sex med har hatt hår bak! Tror ikke de har barbaert det bort heller, det tror jeg nok jeg skulle klart å sett. Nå skal det sies at dette er jenter sent i tenårene opp til 21-22 så det er vel en viss mulig at det gror til etterhvert, sånn som hos oss gutta
Gjest Raggy Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 Ikke no problem! Kjøp ei hagesaks å be inne tre fire gartnere så tar de jobben! Eller kanskje ikke..?? Mitt eneste tips er å bruke høvel som er ment for menn, de gjør jobben mye bedre enn de som er for damer. Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Blir man ikke sår hvis man fjerner hårene der bak? Hud som gnisser mot hud, og hårstubber som vokser ut og stikker? Er vel kanskje en vanesak. Vil tro det enkleste er å sitte på huk eller noe sånt. Jeg tror det er den eneste plassen på kroppen jeg barberer som ikke blir sår...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Sa ikke at det ikke var vanlig å ha hår der bak - det tror jeg de fleste har. Jeg sa at jeg tviler på at damer har så mye hår at de er nødt for å barbere det bort. Jeg har også hår der bak, men aldri fallt meg inn å barbere det, det er jo helt normalt.. Det er helt normalt å ha hår under armene og på leggene også, ingen er nødt til å barbere det heller. Men likevel gjør vi det, og det er også helt normalt.
Gjest Pucifer Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 Les alt jeg har skrevet. På leggene og under armene så får man gjerne så mye hår at det kan være nødvendig å barbere det. Jeg sa tidligere at jeg tviler på at de fleste får så mye hår der bak at det er nødvendig å barbere det. Jeeez, folk leser bare noen ord, gjør seg opp en mening og dropper resten. Lese alle ordene i en setning kan være lurt
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 bare raker litt rundt der og sjekker over om det er glatt, jeg. ser ikke særlig godt, men har aldri skåret meg opp eller blitt sår Er ikke så ofte jeg gidder da. Det er ikke snakk om noen diger busk.
Genesis Skrevet 24. juni 2010 #19 Skrevet 24. juni 2010 Setter jenter pris på en gutt som er glatt der bak?
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. juni 2010 #20 Skrevet 24. juni 2010 Setter jenter pris på en gutt som er glatt der bak? Jeg bryr meg i alle fall ikke. Tror ikke jeg hadde lagt merke til det om han hadde barbert seg der, skal jeg være helt ærlig... Men det er sikkert mange som liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå