Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Er det noen her som har noen erfaring eller har hørt noe om ToneLise Salongen i Oslo når det kommer til sminke og styling? Jeg vurderer dette stedet på bryllupsdagen for håroppsett og make-up, men finner ikke noe på nett om de.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Vet de er flinke på å sminke ihvertfall
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Jeg skal ha prøvetime, men de setter jo ikke opp hår på denne timen så vidt jeg har forstått...og da får man jo ikke hele intrykket.... Sminke tror jeg de påfører, men ellers tror jeg det er mye prat og diskusjon rundt hvordan ting kan gjøres... synes slikt er vanskelig...sukk
viren Skrevet 28. juni 2010 #5 Skrevet 28. juni 2010 Jeg var på prøvetime der for et par uker siden, de både satte opp hår og sminket. Jeg ble veldig fornøyd, forøvrig. Det kan være lurt å ha gjort seg noen tanker om feks hvilke farger man vil ha, og gjerne ta med bilder av frisyrer o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå