annemette Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Vi var sammen i 6 mnd. På torsdag gjorde han det slutt. Drittsekk. Jeg er så svak for han, samtidig som jeg er så sint. Han inkluderte meg i alt. Jeg inkluderte han. Vi hadde mange felles venner, vi jobber sammen og han var min aller beste venn. Og på fredag, på jobb, fikk jeg kun en kald skulder. Jeg har ikke gjort noe galt, jeg bare elsket han.... fy faen som livet er kjipt! :tristbla:
Emelie Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Vi var sammen i 6 mnd. På torsdag gjorde han det slutt. Drittsekk. Jeg er så svak for han, samtidig som jeg er så sint. Han inkluderte meg i alt. Jeg inkluderte han. Vi hadde mange felles venner, vi jobber sammen og han var min aller beste venn. Og på fredag, på jobb, fikk jeg kun en kald skulder. Jeg har ikke gjort noe galt, jeg bare elsket han.... fy faen som livet er kjipt! :tristbla: Skjønner godt at du har det kjipt, dere har vært sammen en stund og vært inkludert i hverandres liv, og så gjør han det slutt og du er bare luft for ham. Ja, du bruker allerede det riktige ordet om ham... men opp med hodet, bytt jobb osv men det er nok lettere sagt enn gjort... jeg tenkte mer - ute av hodet - ute av sinn... det er fælt å miste den som står en nærmest... ta godt avre på deg selv i tiden fremover...
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Det er vondt når det blir slutt sånn. Mista typen selv for et par uker siden, etter et år og 7 måneder. Et langt eller kort forhold, vondt gjør det uansett. Du må bare komme deg ut, skaffe deg nye venner, ikke minst flørte. Det er veldig rart i begynnelsen men tro meg - det hjelper på. Og for all del; ikke vær alene! Ha gode venner rundt deg, tenk på noe annet og om en liten stund vil du se at denne fyren ikke var den rette for deg like vel. Jada, det tar litt tid før du kommer deg over alt dette, men det går over til slutt. Du finner deg en som fortjener den kjærligheten du er villig til å gi. Denne fyren gjorde tydeligvis ikke det! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå