Gå til innhold

HVORFOR VIL DEN IKKE OPP?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er blitt så stort problem i mitt forhold og jeg aner ikke hvordan vi skal finne ut av det og at sexen blir naturlig. Det kan godt være at jeg har tatt det opp på en feil måte. Han ba meg være tolmodig. Det ble at vi tok en pause fra sex og prøvde flytte fokuset over på andre ting. Jeg svanet lidenskapen og det gjorde at jeg mistet litt føleser for han. (Vi har vel hatt sex maks 1 gang per mnd de siste 4 mnd.)

Igår var jeg så klar for kos og tok motet til meg og prøvde å få igang noe. Typisk han å begynne å snakke om hverdagslige ting og føler det ødelegger litt. Det endte opp med at vi måtte stoppe opp. Penisen ville ikke bli skikkelig stiv. Regner med han stresset så mye med tanken på å prestere at den fallt ned igjen. Merker på hele han at han ikke klarer å nyte meg eller slappe av.

Jeg blir så trist og lei meg. Vet at dette er et nytt problem for han og tanken på at det er meg det er noe i veien med er vond. Han sa til meg at han vil at han skal være perfekt for meg. Han har følt han er for liten, noe jeg har sagt at han ikke er og prøvd å overbevise han ang det. Jeg har født flere barn og begynner å lure på om jeg er for vid for han. Han sa han var redd at jeg ikkje kjennte han nok pga jeg har født. Det sier meg at han ikke kjenner meg så godt, selv om han sier at det gjør han.

Uff nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Når har vi vært sammen i 1 år og det har liksom aldri vært bra og det er alltid like spennedes om det funker. Han er begynnt å surre så når vi holder på. Selvtilitten er liksom helt borte og jeg merker at han ikke klarer å nyte det eller få meg til å nyte sexen. Det frister heller ikke å prøve igjen helt enda pga jeg er så redd for enda et mislykket forsøk. Det er vondt å se kjæresten min ha det sånn og skjønner han også er frustrert. Han sier jeg er det beste som har skjedd han og at han ikke vil miste meg og at vi kommer oss gjennom dette. Jeg lever i håpet, men motet begynner å minke.

Hilsen jente 31 som har skrevet en tråd ang dette tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt slike forhold selv, i de tilfellene har det gradvis gått over til vennskap, da sexen uteblir og fort alt rundt det har fulgt med. Riktignok er dette forholdene jeg hadde når jeg var en del yngre.

Hvis du frykter han ikke kjenner så mye, så kan du jo begynne å gjør øvelser for å trene opp musklatur nedentil. Så er du sikker på at han kjenner noe, hvis du ikke allerede har gjort det etter graviditet.

Det jeg tror kan være smart, er kansje å eliminere sex i en periode. Men supplementere med mye annet for å få han/dere til å slappe av rundt sex biten. Ikke tenk at dere MÅ avslutte med sex, men heller kose masse, runking, suging, fingring, flørting og slike ting. Flytte fokuset bort i fra hans problem og over til noe positivt rundt kos og sex. Gjør det i en periode så dere blir trygge og komfortable i senga og med kosing. Så kansje sexen plutselig dukker opp, da han kansje slipper litt av prestasjons angsten, da han ikke føler at han MÅ tilfredstille deg med sex, men kan gjøre det med andre ting. Kansje lat som du liker bedre slikking og fingring når dere kommer i gang med det, slikt at han tror at sex bare er for gøy og symbolsk, mens du heller vil komme ved kos enn ved sex, at sex er mer for det er gøy å gi han litt glede. Ikke vet jeg, men er kansje noe som er verdt et forsøk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd. Jeg har prøvd dette en periode, men det har ikke hjulpet. Jeg skal prøve å snakke litt med han å foreslå det igjen. Ellers kniper jeg så ofte jeg kan. Jeg ønsker strekt at vi skal få det til, men etter hva gang vi mislykkes mister jeg motet og er lei meg. Det har gjort noe med meg og jeg vil ikke leve med en kamerat resten av livet. Har sagt at jeg savner spontanitet og at vi kan leke mer. Jeg tenker at noen passer rett og slett ikke sammen på det område. :gjeiper:

Skrevet

Høres ihvertfall ut som innsatsen din er på plass. Høres skummelt likt ut som det var med min første store kjærlighet. Var vel det du avsluttet med der som stemte med oss. Funket bare ikke sammen på den måten, hun er fortsatt med typen hun fikk etter meg, å de funker veldig bra sammen. Og jeg har oppdaget sex på helt nye måter etter det, så er veldig glad det gikk slikt det gikk.

Ikke for å pushe deg i noen retning, men jeg har alltid sagt etter det; det er nok av mennesker i verden å forelske seg i, men gjelder bare å finne noen der det klaffer med meg, spesiellt i forhold til den biten. Uansett hva forutsetninger, erfaringer og utstyr man kan fronte med, så vil det alltid være mange der ute der jeg er akkurat den som klaffer =)

Håper bare ikke denne situasjonen din ødelegger ditt forhold til sex og sengekos i forhold til både han og livet videre.

Ønsker deg alt det beste =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...