Gå til innhold

Hvor skal vi reise i høstferien?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av disse byene passer fint som reisemål for et par på tur uten barn i høstferien (oktober)

Gdansk, Krakow, Wroclaw Polen

La Rochelle Frankrike

Riga

Liverpool

Frankfurt

Edinburgh

Anbefal gjerne hoteller i tillegg.

Pga økonomi må vi velge en av disse stedene, da det er disse det er billig å fly til - og det er flyavganger i den perioden vi vil reise!

Vi vil være borte mellom 4 og 6 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken av disse byene passer fint som reisemål for et par på tur uten barn i høstferien (oktober)

Gdansk, Krakow, Wroclaw Polen

La Rochelle Frankrike

Riga

Liverpool

Frankfurt

Edinburgh

Anbefal gjerne hoteller i tillegg.

Pga økonomi må vi velge en av disse stedene, da det er disse det er billig å fly til - og det er flyavganger i den perioden vi vil reise!

Vi vil være borte mellom 4 og 6 dager :)

Jeg har bare vært i Liverpool og Edinburgh. Viss dere er fotballinteresserte så er såklart Liverpool byen å reise til, men vil absolutt ikke anbefale det som noe feriemål sånn ellers. Fotball, pub og shopping er tingen her. Når det gjelder Skottland, er jeg helt frelst. Vanvittig mye vakrere enn den England, renere luft, og fantastisk stemning. Edinburgh er en flott by, men vil også absolutt anbefale noen netter i Glasgow, der utelivet er fantastisk og shopping-mulighetene mange flere, om dette er interessant såklart. Glasgow er en halvtime unna Edinburgh med tog, så ikke noe problem å komme seg dit!

Ellers er sikkert de andre alternativene like så gode, og jeg tenker at er dere på sparebudsjett når dere skal på tur også, burde dere kanskje velge øst-europa? Vanvittig mye billigere når det kommer til overnatting, mat, drikke osv, og sikkert maaasse å oppleve kulturelt!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...