Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en favorittreklame om dagen?

Min er Coca Cola sin - den med sangen: "For de store, for de små... etc"

Syns den er søt. :P

-viXen-

(som tydeligvis har for lite å gjøre akkurat nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den til Telenor- med huleboer-apemenn-med-vikinghjelm-og-ølvom-og-buksa-midt-på-skinka... :ler:

Ler like mye hver gang av strabasene til R-mannen, som løper i gangen og kræsjer og velter og snubler i trappa... Mens den bleike, hårete rumpesprekken vises over buksa som siger lenger ned.

Merkelig humor jeg har... :wink:

Skrevet

Enig i at den er festlig, ja Ellisiv! :hoho:

-viXen-

Skrevet

Jeg synes absolutt at reklamen for Maxbo er veldig bra, med den svenske ingeniøren som ikke har noen tro på svigersønnen..... :ler:

Skrevet
Min er Coca Cola sin - den med sangen: "For de store' date=' for de små... etc"[/quote']

Dette er min favoritt også, helt klart! Ellers er jeg veldig glad i Kiwi-reklamene, og en del av Lotto-reklamene ("Sover du?") og noen fra Tine melk (men IKKE alle!).

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er min favoritt reklame. Ser sånn sett litt lite på tv. Men jeg skal prøve å legge merke til noen, for å så komme tilbake. Har sett noen reklamer jeg har ledd litt av, eller generelt bare likt litt mer enn de andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Norvegia:

*Hvem er du da?*

Den er søøøøt!

Skrevet
Den til Telenor- med huleboer-apemenn-med-vikinghjelm-og-ølvom-og-buksa-midt-på-skinka... :ler:

Ler like mye hver gang av strabasene til R-mannen, som løper i gangen og kræsjer og velter og snubler i trappa... Mens den bleike, hårete rumpesprekken vises over buksa som siger lenger ned.

Merkelig humor jeg har... :wink:

Da har jeg og merkelig humor i såfall...... :ler:

Skrevet
Jeg synes absolutt at reklamen for Maxbo er veldig bra' date=' med den svenske ingeniøren som ikke har noen tro på svigersønnen..... :ler:[/quote']

Den er kjempebra! "Det klarar norrbagga'n aldrig av!"

Skrevet

Liker veldig godt Cola reklamen, den er kjempefin. Og Rimi reklamen er også helt super syns jeg....tipper den går av med seieren i gullfisken

Skrevet

Jeg synes fortsatt at Coop-reklamene er best.

Særlig rockeren i rosa tights og hårstrikk :hoho:

Har ikke sett den på en stund da...

Skrevet
Jeg synes fortsatt at Coop-reklamene er best.

Særlig rockeren i rosa tights og hårstrikk :hoho:

Har ikke sett den på en stund da...

:ler: Jaa! Den er best!

HATER cola-reklamen. Den sangen burde dø :evil:

Skrevet

Jeg synes at Tine ekstra lett reklamen er dritkul.

Han fyren som har vært i India, kommer hjem og blir møtt med overaskelses-fest.

Folkene, klærne, musikken og språket (Må ha det, bare må ha det på indisk) gjør reklamen kuuuul. :kul:

Skrevet
Jeg synes at Tine ekstra lett reklamen er dritkul.

Han fyren som har vært i India, kommer hjem og blir møtt med overaskelses-fest.

Folkene, klærne, musikken og språket (Må ha det, bare må ha det på indisk) gjør reklamen kuuuul.

Helt enig - den beste på lenge!

Skrevet

Jeg synes fortsatt Fjordlands Jon Blund-reklame er usannsynlig søt. Smelter helt av stakkars Jon som har så mye å gjøre. :D "Er det ikke natt her, så er det natt i Tokyo."

Norvegia

:Nikke:

Coca Cola

Tine ekstra lett

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg syntes den til canal+ er kul jeg! den hvor kjerrringa ikke får se det hun vil, så hun lokker mannen til sengs. deretter sovner han og hun kommer ut i stuen med p**e-hår og får se akkurat det hun vil! :sjarmor::kul: er ikke det kvinnelist, så vet ikke jeg :ler::ler::ler::ler::ler:

Skrevet
jeg syntes den til canal+ er kul jeg! den hvor kjerrringa ikke får se det hun vil' date=' så hun lokker mannen til sengs. deretter sovner han og hun kommer ut i stuen med p**e-hår og får se akkurat det hun vil! :sjarmor::kul: er ikke det kvinnelist, så vet ikke jeg :ler::ler::ler::ler::ler:[/quote']

:hoho:

Skrevet
Jeg synes fortsatt Fjordlands Jon Blund-reklame er usannsynlig søt. Smelter helt av stakkars Jon som har så mye å gjøre. :D "Er det ikke natt her' date=' så er det natt i Tokyo." [/quote']

Jeg ler meg omtrent ihjel av ham hver gang! Han er så uhyggelig seriøs - har du forresten lagt merke til mobillomma på den røde veska hans...? Han har mobil-lomme på stroppen til veska med drømmepulver :hoho:

Suz :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...