vixen Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 Noen som har en favorittreklame om dagen? Min er Coca Cola sin - den med sangen: "For de store, for de små... etc" Syns den er søt. -viXen- (som tydeligvis har for lite å gjøre akkurat nå)
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Den til Telenor- med huleboer-apemenn-med-vikinghjelm-og-ølvom-og-buksa-midt-på-skinka... Ler like mye hver gang av strabasene til R-mannen, som løper i gangen og kræsjer og velter og snubler i trappa... Mens den bleike, hårete rumpesprekken vises over buksa som siger lenger ned. Merkelig humor jeg har...
vixen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2003 Enig i at den er festlig, ja Ellisiv! -viXen-
Ruby Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Jeg synes absolutt at reklamen for Maxbo er veldig bra, med den svenske ingeniøren som ikke har noen tro på svigersønnen.....
Grooo Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Min er Coca Cola sin - den med sangen: "For de store' date=' for de små... etc"[/quote'] Dette er min favoritt også, helt klart! Ellers er jeg veldig glad i Kiwi-reklamene, og en del av Lotto-reklamene ("Sover du?") og noen fra Tine melk (men IKKE alle!).
manji Skrevet 24. september 2003 #6 Skrevet 24. september 2003 Jeg vet ikke hva som er min favoritt reklame. Ser sånn sett litt lite på tv. Men jeg skal prøve å legge merke til noen, for å så komme tilbake. Har sett noen reklamer jeg har ledd litt av, eller generelt bare likt litt mer enn de andre.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #7 Skrevet 24. september 2003 Norvegia: *Hvem er du da?* Den er søøøøt!
MarianneE Skrevet 25. september 2003 #8 Skrevet 25. september 2003 Den til Telenor- med huleboer-apemenn-med-vikinghjelm-og-ølvom-og-buksa-midt-på-skinka... Ler like mye hver gang av strabasene til R-mannen, som løper i gangen og kræsjer og velter og snubler i trappa... Mens den bleike, hårete rumpesprekken vises over buksa som siger lenger ned. Merkelig humor jeg har... Da har jeg og merkelig humor i såfall......
Kaktus Skrevet 25. september 2003 #9 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes absolutt at reklamen for Maxbo er veldig bra' date=' med den svenske ingeniøren som ikke har noen tro på svigersønnen..... [/quote'] Den er kjempebra! "Det klarar norrbagga'n aldrig av!"
blå Skrevet 25. september 2003 #10 Skrevet 25. september 2003 Liker veldig godt Cola reklamen, den er kjempefin. Og Rimi reklamen er også helt super syns jeg....tipper den går av med seieren i gullfisken
Gjest Lea Skrevet 25. september 2003 #11 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes fortsatt at Coop-reklamene er best. Særlig rockeren i rosa tights og hårstrikk Har ikke sett den på en stund da...
jordbær Skrevet 25. september 2003 #12 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes fortsatt at Coop-reklamene er best. Særlig rockeren i rosa tights og hårstrikk Har ikke sett den på en stund da... Jaa! Den er best! HATER cola-reklamen. Den sangen burde dø :evil:
Nigella Skrevet 25. september 2003 #13 Skrevet 25. september 2003 Norvegia: *Hvem er du da?* Den er søøøøt!
Gjest GreenSky Skrevet 25. september 2003 #14 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes at Tine ekstra lett reklamen er dritkul. Han fyren som har vært i India, kommer hjem og blir møtt med overaskelses-fest. Folkene, klærne, musikken og språket (Må ha det, bare må ha det på indisk) gjør reklamen kuuuul.
Tusenfryd Skrevet 25. september 2003 #15 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes at Tine ekstra lett reklamen er dritkul. Han fyren som har vært i India, kommer hjem og blir møtt med overaskelses-fest. Folkene, klærne, musikken og språket (Må ha det, bare må ha det på indisk) gjør reklamen kuuuul. Helt enig - den beste på lenge!
Gjest Virvel Skrevet 25. september 2003 #16 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes fortsatt Fjordlands Jon Blund-reklame er usannsynlig søt. Smelter helt av stakkars Jon som har så mye å gjøre. :D "Er det ikke natt her, så er det natt i Tokyo." Norvegia Coca Cola Tine ekstra lett
Gjest sunshine-t Skrevet 25. september 2003 #17 Skrevet 25. september 2003 jeg syntes den til canal+ er kul jeg! den hvor kjerrringa ikke får se det hun vil, så hun lokker mannen til sengs. deretter sovner han og hun kommer ut i stuen med p**e-hår og får se akkurat det hun vil! er ikke det kvinnelist, så vet ikke jeg
Kaktus Skrevet 25. september 2003 #18 Skrevet 25. september 2003 jeg syntes den til canal+ er kul jeg! den hvor kjerrringa ikke får se det hun vil' date=' så hun lokker mannen til sengs. deretter sovner han og hun kommer ut i stuen med p**e-hår og får se akkurat det hun vil! er ikke det kvinnelist, så vet ikke jeg [/quote']
Suzy Skrevet 25. september 2003 #19 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes fortsatt Fjordlands Jon Blund-reklame er usannsynlig søt. Smelter helt av stakkars Jon som har så mye å gjøre. :D "Er det ikke natt her' date=' så er det natt i Tokyo." [/quote'] Jeg ler meg omtrent ihjel av ham hver gang! Han er så uhyggelig seriøs - har du forresten lagt merke til mobillomma på den røde veska hans...? Han har mobil-lomme på stroppen til veska med drømmepulver Suz
Gjest lekebøll Skrevet 25. september 2003 #20 Skrevet 25. september 2003 Reklamen til SAS Media er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå