Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hva gjør man når man aldri får være i fred for menn? F.eks når jeg danser så kommer det alltid menn etter meg, de tar på min kropp etc. Skal jeg klappe til de? Hva får menn til å tro at jeg er fritt vilt om jeg danser alene - til disko! Skal jeg slutte å danse? Danse "stivt"? Hva får de til å tro at jeg liker å bli tatt på...Jeg er SÅ lei!!!! Jeg er godt voksen. Hva faen feiler det menn??!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Menn klår ikke uten videre, ihvertfall ikke på voksne damer. Menn klår fordi man klær seg utfordrende, danser "slutty", bruker øynene aktivt, selvvom man ikke er hypp. Det lukter ikke de at du ikke er. Beklager, det handler om utstråling. Pene jenter kan være i fred om de utstråler arroganse/ ikke interessert.
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Hva gjør man når man aldri får være i fred for menn? F.eks når jeg danser så kommer det alltid menn etter meg, de tar på min kropp etc. Skal jeg klappe til de? Hva får menn til å tro at jeg er fritt vilt om jeg danser alene - til disko! Skal jeg slutte å danse? Danse "stivt"? Hva får de til å tro at jeg liker å bli tatt på...Jeg er SÅ lei!!!! Jeg er godt voksen. Hva faen feiler det menn??! Fordi mange jenter som danser på utesteder, som jeg går ut ifra er det du mener, er der for å bli sjekket opp. Dessuten vurderer mange gutter det som sin beste sjanse for å få seg noe å begynne å klå tilfeldige dansende jenter på rompa. "Godt voksen" tolker jeg som hvertfall over 40, og da spør jeg meg hva du gjør på et diskotek i utgangspunktet med mindre du er ute etter oppmerksomhet fra gutter. Hvis du er en dame i 40-åra som drar ut alene på disko, kun fordi du elsker å danse til diskomusikken, da er du spessiell i mine øyne. Venn deg til utelivskulturen og takle den, eller hold deg hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Fordi mange jenter som danser på utesteder, som jeg går ut ifra er det du mener, er der for å bli sjekket opp. Dessuten vurderer mange gutter det som sin beste sjanse for å få seg noe å begynne å klå tilfeldige dansende jenter på rompa. "Godt voksen" tolker jeg som hvertfall over 40, og da spør jeg meg hva du gjør på et diskotek i utgangspunktet med mindre du er ute etter oppmerksomhet fra gutter. Hvis du er en dame i 40-åra som drar ut alene på disko, kun fordi du elsker å danse til diskomusikken, da er du spessiell i mine øyne. Venn deg til utelivskulturen og takle den, eller hold deg hjemme. De klår meg ikke på rompa, men bla på hoftene! Holder meg fast etc. Men de prøver jo å fange min oppmerksomhet på alle mulige måter ellers også. Jeg elsker å danse, jeg flørter ikke, og jeg begriper uansett ikke hvorfor de tror jeg skulle være "fritt vilt". Det høres sikkert ut som en bagatell, men jeg overveier nesten å bli hjemme. Ihvertfall slutte å danse. Jeg synes ikke det er noe morsomt, selv ikke om jeg er i godt humør og ikke helt edru. Jeg kan ikke fatte og begripe hva menn tror. Og ikke er jeg singel. At jeg danser er ikke en invitasjon til enhver mann på dansegulvet. Og ønsker jeg kontakt med noen så er jeg ikke redd for å vise det!!! (skjønner menn det....eller lever de i steinalderern fremdeles..)
fruBeist Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Menn klår ikke uten videre, ihvertfall ikke på voksne damer. Menn klår fordi man klær seg utfordrende, danser "slutty", bruker øynene aktivt, selvvom man ikke er hypp. Det lukter ikke de at du ikke er. Beklager, det handler om utstråling. Pene jenter kan være i fred om de utstråler arroganse/ ikke interessert. Åh, joda. En del (ikke alle) menn kan finne på å klå uten videre. Husker en gang for mange år siden, jeg hadde på meg en utringa topp på byen. Plutselig kom det en hånd bakfra, og ned i genseren min Og jeg sto bare og snakka med kjente. Det skal være fullt lovlig for alle kvinner å gå på byen og danse, uten å bli beklådd av kreti og pleti. Du mener ikke tilfeldigvis at jenter som går i lårkorte skjørt og blir voldtatt, er skyld i det selv?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Danser du i "kom og ta meg" stil, så er det kanskje ikke så rart? Hvis du i tillegg kler deg som ei gateho... så kan du tenke deg selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Du mener ikke tilfeldigvis at jenter som går i lårkorte skjørt og blir voldtatt, er skyld i det selv? Delvis så er de det. Hvorfor skulle de ellers kle seg så "alt" synes? Det må jo være en grunn til at de nesten går nakne.
fruBeist Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Delvis så er de det. Hvorfor skulle de ellers kle seg så "alt" synes? Det må jo være en grunn til at de nesten går nakne. Det er forskjell på å ville tiltrekke seg oppmerksomhet, og på å bli voldtatt. Det er INGEN grunn til å tvinge kuken sin på ei dame, så lenge dama ikke vil. INGEN. At noen mannfolk tenker så med lilleskallen sin at de ikke klarer å se litt (mye) hud på ei dame, uten at de skal tvinge seg på henne er ikke dama sin feil. Neil ,la alle gå i burka liksom :klø:
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Ok. Kanskje man får ha med seg en liksom halikk som kan kreve inn litt fra de klåfingra da..man må jo være dum om man ikke benytter sjansen da?! "Hore" er man vel uansett, selv om man ikke selv anser seg for å være det eller kle seg som ei. Da får man utnytte det!! Takk for tipset.
Olme Beist Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Delvis så er de det. Hvorfor skulle de ellers kle seg så "alt" synes? Det må jo være en grunn til at de nesten går nakne. Jeg anbefaler deg å snarest få undersøkt din virkelighetsoppfattelse. En kvinne eksisterer ikke i egenskapen av menns blikk, hun eksisterer i kraft av seg sjøl. Når oppmerksomhet av seksuell art fra et annet menneske er uønsket, da er det per definisjon et overgrep. Dette fins det INGEN unnskyldninger for. Jeg blir så inni h*lv*te provosert over at noen i 2010 presterer å dytte ansvaret over på offer for overgrep. Den tida trudde jeg var forbi.
Rumohra Skrevet 23. juni 2010 #11 Skrevet 23. juni 2010 Jeg blir så inni h*lv*te provosert over at noen i 2010 presterer å dytte ansvaret over på offer for overgrep. Den tida trudde jeg var forbi. + 1! Hvis jeg vil gå i stringtruse og BH rundt skal jeg kunne gjøre det uten at diverse hankjønn der ute tar det som en invitasjon. Og hvis jeg vil danse "slutty" alene på et utested, strippe, whatever.. Det er aldri en invitasjon før jeg faktisk inviterer! Og om gutta ikke klarer å skille avvisning fra invitasjon er det faen meg deres problem. Ja, man må være tydelig på signalene, men det er faktisk de aller fleste jenter - sånn som du som sto og snakket med venner og plutselig får en hånd i genseren.. Jeez..
Gjest -L- Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Er enig med Genesis. Slik er utelivskulturen med fordeler og ulemper for begge kjønn. Dersom du virkelig bare er der for å danske kan du like godt aranngere fest med venner/venniner og danse der. Utelivskulturen vil ikkje forandre seg over natten. Endret 24. juni 2010 av -L-
Gjest -L- Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 + 1! Hvis jeg vil gå i stringtruse og BH rundt skal jeg kunne gjøre det uten at diverse hankjønn der ute tar det som en invitasjon. Og hvis jeg vil danse "slutty" alene på et utested, strippe, whatever.. Det er aldri en invitasjon før jeg faktisk inviterer! Og om gutta ikke klarer å skille avvisning fra invitasjon er det faen meg deres problem. Ja, man må være tydelig på signalene, men det er faktisk de aller fleste jenter - sånn som du som sto og snakket med venner og plutselig får en hånd i genseren.. Jeez.. Eg kunne trodd dette innlegg var ironisk. Du kan jo gå ut å prøve de tingene å se om mennene holder seg unna, eg har mine tvil. Du må tenke på at menn generelt er veldig dårlig på å lese/vite hvordan dere inviterer. I tilegg så er det et ganske stort skille mellom hva dere damer mener er tydelige signaler og hva vi menn mener er det. Syntes ikkje det er urimelige krav du stiller og det handler rett og slett om respekt for andre, men å tro og forvente at menn ikkje kommer bort å prøver seg på et dansegulv er å tro på julenissen.
-milla j- Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 Menn klår om du går i en gammel slitt joggebukse med digre knær i om du er den typen jente/dame som tiltrekker seg menn. Punktum. Det skal ikke så mye til for å gi dem "lov" - det at du vil danse med dem er jo i grunnen nok invitasjon om du er på et utested. På privatfester er det en helt annen sak!
Gjest Airi Chikako Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Delvis så er de det. Hvorfor skulle de ellers kle seg så "alt" synes? Det må jo være en grunn til at de nesten går nakne. dust.
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Min beste teknikk etter en del tid på utesteder med menn/gutter av den litt mer innpåslitne typen (jo, jeg var der fordi jeg likte musikken, nei, det blir ikke helt det samme å gjøre det på fest hjemme. Jeg er tross alt ikke dj.) er rett og slett å stoppe og danse, snu seg rundt og bare se dumt på fyren. Det pleier å funke veldig bra faktisk, og man trenger som regel ikke å gjenta det så veldig mange ganger før alle på utestedet har fått det med seg og man får være i fred
I Grosny Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 Dansing er en del av menneskets parringslek, og kjærlighetssøkende hender er belønning for tiltrekkende dans. Utesteder er plasser der folk kan danse og få oppmerksomhet. Bevegelse er effektivt for å bli sett. Hvis man vil danse for dansens skyld , så er det jo rene dansemiljøer, dansekurs og sånt som er greiest.
Gjest molte Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Menn klår ikke uten videre, ihvertfall ikke på voksne damer. Menn klår fordi man klær seg utfordrende, danser "slutty", bruker øynene aktivt, selvvom man ikke er hypp. Det lukter ikke de at du ikke er. Beklager, det handler om utstråling. Pene jenter kan være i fred om de utstråler arroganse/ ikke interessert. Å jo da. Menn har klådd selv om jeg har vært tekkelig kledd, danset på en måte som ikke er utfordrende, og kun sett på vennene mine. OG vært arrogant og gitt vedkommende en albue i siden. OG danset med en kamerat. Noen prøver seg uansett. (Greit nok, men det går da an å ta et hint om at oppmerksomheten er uønsket?) Går man ut for å danse, er man som regel i godt humør. Det betyr da ikke at man er hypp på å få seg en mann?? Dans på utesteder er da ikke bare for single?
Genesis Skrevet 24. juni 2010 #19 Skrevet 24. juni 2010 Hvis jeg vil gå i stringtruse og BH rundt skal jeg kunne gjøre det uten at diverse hankjønn der ute tar det som en invitasjon. Og hvis jeg vil danse "slutty" alene på et utested, strippe, whatever.. Det er aldri en invitasjon før jeg faktisk inviterer! Det finnes direkte og indirekte invitasjoner. Når det gjelder å gå i stringtruse og bh rundt, hvorfor i all verden skulle noen ville det? Og hvis du tror du kan strippe på et utested uten å få oppmerksomhet fra gutter er du passe naiv. Nå skal det sies at ingen har rett til å beføle deg eller klå uten ditt samtykke, men dette skjer da vitterlig andre veien også. Flere ganger har jeg opplevd at jenter på dansegulvet kommr bort og begynner å stryke meg på buksesmekken, er dette stuerent? Dessuten, hvis gutter skulle opptredt like passivt som de fleste jenter på utesteder hadde det ikke blitt mye tilfeldig sex på dere. De fleste jenter har ikke guts til å åpne en samtale med en gutt om det sto om livet. (litt off topic)
Gjest molte Skrevet 24. juni 2010 #20 Skrevet 24. juni 2010 Nå skal det sies at ingen har rett til å beføle deg eller klå uten ditt samtykke, men dette skjer da vitterlig andre veien også. Flere ganger har jeg opplevd at jenter på dansegulvet kommr bort og begynner å stryke meg på buksesmekken, er dette stuerent? Du må ikke gå så utfordrende kledd, og søke øyekontakt med fremmede damer Spøk til side, det er selvsagt ikke mer stuerent, men tror nok flere menn enn kvinner blir glade for denne typen oppmerksomhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå