Gå til innhold

nysjerrigBride

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heissan!

Jeg er føtt nysjerrig, og kan derfor ikke la være å spøre om dete:

Jeg skal på brudekjolesalget i Oslo Millitære Samfund på lørdag, og har forståt at det er mange andre her inne som skall. Jeg kommer selfølgelig til å lure meg ihel på hvem som er fra KG nårr jeg er der. Er det mange her inne som skal, og er det mange andre av dere somm tenker det samme som jeg?

Bride'en

(Kjemppenysjerrig! :roll::wink: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tex: Sure what? Sure You're going or sure you wonder too??

Jeg liker deg, Tex; du er deg sell, det er sån det skal vær! På jakt eter no spesielt eller bare nysjerrig? Jeg skall kjøpe kjolen min der, og gir meg ike før jeg har funet den! ( A real American Bride - but no Bridezilla!! 8) )

Bride'en

Skrevet

:D ja dit skal jeg og,og finne kjolen min og kjøpe den der ....Og jeg vet hvem jeg vil ha...Så bare å storme døra og få fatt i kjolen min :sjarmor: :o

BRIDE :vet du hvilken kjole du skal ha??

Skrevet

JEA: Jepp - jeg er helt siker på to alternativ, men åpen for anndre vakre muligheter om jeg ike får tak i "mine".

Jeg er på jakt eter: Pronovias Honduras eller Benjamin Roberts 452 ( tror det er rikkti modell? )

Men det er sikkert mange andre kjempefine der, så jeg er siker på jeg komer hjem med brudekjole på lørdag, ivertfall! Du da??? Hva er du på jakkt eter?

Bride'en

Skrevet

BRIDE :

Er på jakt etter maggiesottero kjoler.Modell vil jeg ikke røpe tilfelle sambo titter her :-?

Men ønsker deg lykke til på jakt..Hmm jeg kommer nok til å lure på hvem du er der .. :kul:

Skrevet

Jea: Sikert ikke så vanskeli å høre meg på min norske " spesial-dialekt"! :ler:

Bride'en

Skrevet

Bride

Jeg er sure jeg vil gå......

Men jeg er desverre redd for at jeg ikke har tid..... :(

Vi holder på å flytte ut, og det gjenstår en del pakking.

Men jeg håper kanksje jeg kan få litt tid, jeg har vært veldig flink å pakke denne uka.

Forøvrig har jeg både kjole, slør, sko, tiara og brudepikekjole, så jeg ligger godt an. Men jeg har lyst til å dra for om ikke annet å suge inn stemning......... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...