Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei er 25 år gammel jente som er samboer med en 29 åring. Er redd jeg blir utsatt for det nå,men har ingen bevis.Kommer det alltid frem hvis den andre personen er utro?Hvor langt tid tok det før du fant det ut??Og hva skal jeg se etter
Gjest Trajan Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Jeg tror nok det bare er rundt kanskje 5% av alle utroskap som kommer fram i lyset for å si det slik
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 sjekk mobilen hans og mailen/face hvis du har tilgang, eller historikken på nettleseren hans i tilfelle han har andre kontoer. Har man mistanke har man lov å sjekke mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Nei, det kommer ikke alltid frem i lyset selvom noen liker å tro at så er tilfelle. Det er bare en liten brøkdel som blir oppdaget. Verden er ikke laget sånn at gjør man noe galt, så får man fanskapet i trynet til slutt. Velger man å være utro, så er man gjerne god til å juge og fortsetter å juge uten det minste problem!
Gjest Mia Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Fra ei som nylig er blitt alene pga samboers utroskap. Typiske tegn er: - Blir pluselig veldig opptatt av utseende/hygiene/klær - Fraværende og mye "overtid" på jobben - Bruker plutselig mye mer tid på en eller annen hobby - gjerne utover kveldene... - Slipper ikke mobilen av synet; har den i lomma uansett (og du får ikke lov å låne den) - Får mye txt meldinger, har tlf på lydløs - Går ut av rommet når han får samtaler og skylder på jobben - Opptatt på nett (fb etc) Jeg fikk en "feeling" og sjekket det jeg kunne; mail, fb, logg på PC og telefon. Og jada; han hadde gått bak ryggen på meg i 1/2 år. Og nei, jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg snoket, hadde en sterk følelse av at det var noe på gang og jeg hadde altså rett.
I.am.me Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Mange sier at sannheten alltid kommer fram i lyset. Jeg tror ikke på det. Jeg tror at veldig mange kvinner og menn går lykkelige uvitende om det perfekte forholdet de tror de har. Men man kan ikke gå rundt heletiden å bekymre seg for om typen er utro eller ikke - spesielt hvis man ikke har sett klare tegn på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå