Sapree Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Har fått kjolen min fra utlandet men trenger å sy korsett rygg på den siden den var akkurat litt for liten, den har glidelås bak og jeg vil bytte denne ut + og sy den opp. Noen som vet om noen som kan fikse en brudekjole for ikke alt for dyr penge i Bergen?
Supramundane Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Litt usikker, men det er mulig Divakjoler på Os kan hjelpe? De har en syerske vet jeg, men er usikker på om de gjør noe på kjoler som ikke er kjøpt der. Du kan jo høre med de!
maho Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Har fått kjolen min fra utlandet men trenger å sy korsett rygg på den siden den var akkurat litt for liten, den har glidelås bak og jeg vil bytte denne ut + og sy den opp. Noen som vet om noen som kan fikse en brudekjole for ikke alt for dyr penge i Bergen? Hei! Jeg har et par ganger brukt en skredder ute i Sandviken som er veldig flink, hun heter Vibeke E. Er ikke helt sikker på hva prisene ligger på normalt, men jeg reagerte på at det ikke var noe dyrt. De gangene jeg har vært innom der (sist for et par år siden) har hun holdt på med bland annet brudekjoler. Hun lager egne kjoler. Kanskje hun kan hjelpe deg. "Egge Søm & Design,Stølegaten 3" Håper du får ordnet den slik du ønsker. Og gratulerer med forestående bryllup!!
Anna annie Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Sjekk Claudia N Couture i Sparebanksgaten 2 i Bergen Sentrum, kanskje de kan hjelpe til? Lykke til med lettingen!
Gjest Trappetroll Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Anne Grethe på gitzi selskapskjoler, oppe med fløyen. Hun er flink😊 og hun er ikke så gale i prisene heller.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Anbefaler Birgitte: http://www.birgittenorsen.comAnonymous poster hash: 41e03...009
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg har et par ganger brukt en skredder ute i Sandviken som er veldig flink, hun heter Vibeke E. Er ikke helt sikker på hva prisene ligger på normalt, men jeg reagerte på at det ikke var noe dyrt. De gangene jeg har vært innom der (sist for et par år siden) har hun holdt på med bland annet brudekjoler. Hun lager egne kjoler. Kanskje hun kan hjelpe deg. "Egge Søm & Design,Stølegaten 3" Håper du får ordnet den slik du ønsker. Og gratulerer med forestående bryllup!! Jeg har også hørt at hun er dyktig! Det har stått om henne i avisen f.eks. Ellers har du hun som driver Atelier V Anonymous poster hash: 22075...c5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå