Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne har en mann som ikke har blitt med på sex det siste året.

Er det noen som har erfaring med slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god venninne har en mann som ikke har blitt med på sex det siste året.

Er det noen som har erfaring med slikt?

Jeg har ikke erfaringer med slikt, men på meg så er det noe som skurrer hvis man ikke har hatt sex på ett år. Da er det noe galt med dette forholdet. De aller fleste har jo seksuelle behov noen større enn andre. Jeg tenker slik at hvis han ikke har hatt sex med henne på ett helt år, så tror jeg sjansen er der for at han har sex med andre enn henne.

Det kan være at han ikke tenner på henne lenger, det kan være han er syk. Det kan også rett og slett være at forholdet deres er dødt og at det ikke er noen følelser igjen fra han side. Men hadde jeg vært i den situsasjonen hadde jeg tatt en lang prat med han for å finne ut hva grunnen til sex-tørken er. For slik skal det ikke være i et lykkelig forhold!

Skrevet

Jeg har ikke erfaringer med slikt, men på meg så er det noe som skurrer hvis man ikke har hatt sex på ett år. Da er det noe galt med dette forholdet. De aller fleste har jo seksuelle behov noen større enn andre. Jeg tenker slik at hvis han ikke har hatt sex med henne på ett helt år, så tror jeg sjansen er der for at han har sex med andre enn henne.

Det kan være at han ikke tenner på henne lenger, det kan være han er syk. Det kan også rett og slett være at forholdet deres er dødt og at det ikke er noen følelser igjen fra han side. Men hadde jeg vært i den situsasjonen hadde jeg tatt en lang prat med han for å finne ut hva grunnen til sex-tørken er. For slik skal det ikke være i et lykkelig forhold!

Det er nok psykiske problemer i bunnen. Han vil heller ikke snakke om det. Og dama vil ikke skilles.

Skrevet

Det er nok psykiske problemer i bunnen. Han vil heller ikke snakke om det. Og dama vil ikke skilles.

Vanskelig situasjon dette ja! Hva om hun foreslår at han snakker med en psykolog da? Det er ofte lettere å åpne seg da, og i tillegg vet de hvordan de skal ta tak i dette. Hvis dette heller ikke er et alternativ må hun finne ut om hun kan leve med dette, og hvis hun ikke kan det så får hun gi ham et ultimatum, hvor han enten oppsøker hjelp eller så må hun gå fra han.

Skrevet

Vi har hatt "tørketid" på en måned av gangen fra tid til annen, men et år hørtes drøyt ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...