Gå til innhold

Roskilde-festivalen

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du reagert om du fikk vite (av datteren selv eller andre) at din (kommende) datter over 18 skulle delta i nakenløpet på Roskildefestivalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan ville du reagert om du fikk vite (av datteren selv eller andre) at din (kommende) datter over 18 skulle delta i nakenløpet på Roskildefestivalen?

Jeg hadde tenkt at om det er det verste hun gjør, er jeg kjempeheldig! Hva skal jeg være redd for? At hun dummer seg ut?

Nei, ærlig talt. Hadde nok heller blitt bekymret om hun ville melde seg på Paradise Hotel.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Smilt og ønsket henne lykke til!

Var selv på Roskilde da jeg var 15 og 16 år, og gjorde mye sprøtt der.

Foreldrene mine krevde at jeg ringte dem hver dag, men ikke noe mer enn det, og det hadde jeg krevd av min datter også.

Hadde bedt datteren min huske sko, og være stolt av seg selv!

Skrevet

Hvis hun gjorde det anonymt ville det ikke betydd noe i det hele tatt. De aa staa fram med navn kan imidlertid bli noe belastende med tanke paa f.eks. jobbsoeking o.l.

Gjest Pucifer
Skrevet

Enig med Zerox egentlig. Jeg syns ikke at det burde gjøre noe og at man burde stå for det man gjør, men samtidig ser jeg problemet med jobbsøking senere i livet.

Angående selve nakenløpet så hadde jeg nok ikke brydd meg særlig. Hadde kanskje følt meg litt følt meg litt stolt over å ha oppdratt et barn til å bli voksen og tøff nok til å gjøre slikt :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hva negativt skulle nakenløpet på Roskilde utgjøre for en jobbsøknad? Jeg spør fordi jeg ikke vet hva løpet går ut på. Er det en slags protest? Eller er det bare gøy? Jeg ser jo at det kan bli en smule problematisk (kanskje?) om man filmes, og legges ut på Facebook under fullt navn.

Som fink sier, heller nakenløp på Roskilde, enn Paradise Hotel :fnise:

Skrevet

Denne diskusjonen hadde me i fjor og... Og sikkert året før det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...