Gå til innhold

Tisse i bassenget

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva synes du om folk som tisser i bassenget når de bader? Gjør du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig tisser jeg ikke i basseng. Det synes jeg er fryktelig ekkelt. Voksne mennesker klarer da å gå på do.

Gjest Trajan
Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg tisset i bassenget som barn. Men som voksen gjør jeg selvfølgelig ikke det

Skrevet

Hva jeg synes?

Jeg synes de kan gå på do.

Nei, det gjør jeg ikke.

Skrevet

Sier bare ÆSJ

Går på do for er voksen :filer:

Skrevet

Jeg syns det er totalt respektløst

Skrevet

Tisser ikke i basseng, det er dårlig oppførsel. Men i havet kan jeg godt ta meg en tiss.

Skrevet

Ikke at jeg pisser i bassenget, men man kan jo f.eks prøve å se ting i perspektiv her:

En 'piss' er kanskje maks 0.5 liter, det går da 2000 'pisser' på en kubikkmeter vann. Et (lite) basseng er gjerne 25mx12x2m=600m^3 (antatt 2m gjennomsnittsdybde), slik at en enkelt 'piss' utgjør omtrent 0.000003 av bassengets volum.

Jeg vil anta at man får i seg mer piss i løpet av en dag bare ved å ta i dørhåndtak og håndhilse. (Såfremt man ikke svømmer med munnen åpen).

Skrevet

Ikke at jeg pisser i bassenget, men man kan jo f.eks prøve å se ting i perspektiv her:

En 'piss' er kanskje maks 0.5 liter, det går da 2000 'pisser' på en kubikkmeter vann. Et (lite) basseng er gjerne 25mx12x2m=600m^3 (antatt 2m gjennomsnittsdybde), slik at en enkelt 'piss' utgjør omtrent 0.000003 av bassengets volum.

Jeg vil anta at man får i seg mer piss i løpet av en dag bare ved å ta i dørhåndtak og håndhilse. (Såfremt man ikke svømmer med munnen åpen).

Hehe, huffda:P

Jeg tisser ikke i basseng, men bryr meg ikke noe om det i innsjøer eller i havet eller sånn:)

Skrevet

Hva synes du om folk som tisser i bassenget når de bader? Gjør du det?

Nei!

VOKS OPP FOR FAEN! Det finnes toaletter i svømmehaller også!

Skrevet

haaaaaaaahha tisse i bassenget du liksom!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Nei selvfølgelig gjør jeg ikke det. Men gjorde det som barn. Men det er vel vanlig at unger gjør det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Bryr meg svært lite hva andre synes om det. PS. Tipper det er flere der ute som gjør det enn som _ikke_ gjør det!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei!

VOKS OPP FOR FAEN! Det finnes toaletter i svømmehaller også!

Hva er det meg i dag? Det var kun et spørsmål.

Gjest D.O.A.
Skrevet

Nei.

Hadde jeg villet bade i do, så hadde jeg ikke badet i et svømmebasseng.

Skrevet (endret)

Dette er den heftigste trådet jeg har lest! "Tisse i bassenget" :ler:

Endret av Myth
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er den heftigste trådet jeg har lest! "Tisse i bassenget" :ler:

Mulig jeg er litt treg i dag eller begynner å bli trøtt, men hva er så galt med det? Jeg føler at du hinter til en skrivefeil, men jeg ser den ikke.

Skrevet

haha :skratte:

nei,det gjør jeg ikke.

Og det er ekkelt!

Skrevet (endret)

Mulig jeg er litt treg i dag eller begynner å bli trøtt, men hva er så galt med det? Jeg føler at du hinter til en skrivefeil, men jeg ser den ikke.

Nei, det var ikke noe skrivefeil. Ville bare si at det var morsomt tråd du lagde.

Endret av Myth
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Orker ikke gå opp på do + det er ekkelt å dra ned våt badedrakt.

Mvh

EKLINGEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...