Rumohra Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei! Vurderer å kjøpe meg en spray-selvbruner i dag. Er singel, så er ingen her som vil smøre meg på ryggen.. Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp med selvbruner over hele badet, på vegger, tak, gulv, badematte, speil og alt som værre er .. Noen med erfaring eller tips?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 jeg spraya meg på badet.. tok ut baderomsmatten og alle klær. men det satt seg på gulv, toalett, vegger osv. Skal aldri spraye meg på badet igjen! da gjør jeg det heller ute! Det la seg i alle kroker! Så det ble tiårets rengjøring på badet den dagen.
Rumohra Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juni 2010 jeg spraya meg på badet.. tok ut baderomsmatten og alle klær. men det satt seg på gulv, toalett, vegger osv. Skal aldri spraye meg på badet igjen! da gjør jeg det heller ute! Det la seg i alle kroker! Så det ble tiårets rengjøring på badet den dagen. Var det jeg fryktet.... Tusen takk! Da går jeg ut og gjør det om jeg kjøper..
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Bruk heller krem eller lotion å smøre deg med. Kjøp en skumgummibørste (eller hva man kaller børste uten bust ) med skaft til å smøre med på ryggen.
Gjest Eurodice Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 la de proffe spraye deg til 300 kr... Det blir dyrt å gjøre det hver uke da, for å holde fargen vedlike. Men hvis penger er uvesentlig, er det ikke noe problem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Står inne i dusjen jeg, med ventiler på.
FantasDick Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Sprayer meg enten ute på terassen, eller står på et mørkt håndkle midt i stua. Ingen misfarginger her.
Rumohra Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. juni 2010 Takk for gode råd! Blir nok spraying i trygge omgivelser eller innkjøp av "langkost" til å evt. smøre krem på ryggen. Har vurdert å gjøre det i salong også, men vet jeg kommer til å bli avhengig, så er likegreit å bli flink på egenhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå