Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer å kjøpe meg en spray-selvbruner i dag. Er singel, så er ingen her som vil smøre meg på ryggen.. ;)

Det jeg lurer på er om jeg kommer til å ende opp med selvbruner over hele badet, på vegger, tak, gulv, badematte, speil og alt som værre er .. Noen med erfaring eller tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg spraya meg på badet.. tok ut baderomsmatten og alle klær. men det satt seg på gulv, toalett, vegger osv. Skal aldri spraye meg på badet igjen! da gjør jeg det heller ute! Det la seg i alle kroker! Så det ble tiårets rengjøring på badet den dagen.

Skrevet

jeg spraya meg på badet.. tok ut baderomsmatten og alle klær. men det satt seg på gulv, toalett, vegger osv. Skal aldri spraye meg på badet igjen! da gjør jeg det heller ute! Det la seg i alle kroker! Så det ble tiårets rengjøring på badet den dagen.

Var det jeg fryktet.... Tusen takk! Da går jeg ut og gjør det om jeg kjøper..

Gjest Eurodice
Skrevet

Bruk heller krem eller lotion å smøre deg med. Kjøp en skumgummibørste (eller hva man kaller børste uten bust :) ) med skaft til å smøre med på ryggen.

Skrevet

la de proffe spraye deg til 300 kr...

Gjest Eurodice
Skrevet

la de proffe spraye deg til 300 kr...

Det blir dyrt å gjøre det hver uke da, for å holde fargen vedlike. Men hvis penger er uvesentlig, er det ikke noe problem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Står inne i dusjen jeg, med ventiler på.

Skrevet

Sprayer meg enten ute på terassen, eller står på et mørkt håndkle midt i stua. Ingen misfarginger her.

Skrevet

Takk for gode råd! :)

Blir nok spraying i trygge omgivelser eller innkjøp av "langkost" til å evt. smøre krem på ryggen.

Har vurdert å gjøre det i salong også, men vet jeg kommer til å bli avhengig, så er likegreit å bli flink på egenhånd! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...