Gjest Nuppa_ Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hvor ofte kan man farge øyebryna? Litt redd for at de skal ramle av eller noe hvis jeg farger for ofte.
Gjest Alabama Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Hvis det er fare for at de ramler av, så bør du nok farge dem litt sjeldnere..
Capricorn Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Jeg farger dem annen hver mnd, litt oftere på sommeren. Har gjort det i mange år og har tykke, fine bryn. Du burde kanskje smøre dem med vaselin eller noe. Har ikke gjort det, men er du redd for å miste dem så kan jo hjelpe å tilføre dem fuktighet. Spør i parfymeriet. Eller kanskje det står på pakka.
Virilja Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Nei, jeg tror ikke de kan ramle av. Kanskje hvis du bleker de veldig ofte eller bruker vanlig hårfarge. Men ordentlig øyenbrynsfarge er ikke farlig. Jeg farger mine ca. hver 6 eller 8 uke:) Samme med øyevipper. (hudpleiestudent)
Wonders Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 hver 3. mnd ca om du er redd de skal bli tørre og knekke, smør de med en dert vaselin på kvelden, den binder fuktigheten...
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Hvilket merke bruker dere som farger hjemme? Jeg vil prøve et annet merke pga nå må jeg farge en gang i uka om det skal holde...
iskaffe Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har farget mine bryn i 4 år nå, og de har enda ikke falt av. Jeg bruker bare kolokrem fra midelfart, og farger sjelden oftere enn 1 gang i måneden.
Perelandra Skrevet 26. juni 2010 #8 Skrevet 26. juni 2010 Har aldri tenkt på at brynene kan falle av, dessuten gror de jo raskt ut igjen. Jeg farger brynene ca. hver 3.-4. uke med Depend farge for vipper og bryn. Dette har jeg gjort i over ti år, og har aldri hatt noen problemer med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå