Gå til innhold

klargjøring av kjole

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Inkludert i prisen for kjolen min er "klargjøring". dvs jeg bør levere den inn der jeg kjøpte den i disse dager, og så vil jeg kunne hente den om en uke, ferdig dampet (eller hva det nå er de gjør med den).

Deretter må den inn i posen igjen før den skal gjennom en heldags kjøretur i bil.

Spørsmålet: hvor stor forskjell blir det egentlig av denne klargjøringen? Har det noe å si om jeg ikke gjøre det, eller er det helt essensielt? Syns det blir veldig mye styr for noe jeg ikke tror jeg kommer til å merke er gjort.

Men.. har aldri gjort dette før, så tar imot tips. Klargjøre eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt butikken der jeg kjøpte kjolen og spurt de om hva denne klargjøringen innebærer.

Skal den inn i frakteposen igjen etter klargjøringen er det jo liten vits i at den blir steamet/dampet for så å bli krøllete igjen på vei hjem!

om klargjøringen innebærer justering av lengde/bredde så den sitter perfekt på deg - så er det definitivt noe jeg ville gjort.

Så mitt tips er: Ring og spør hva de gjør med kjolen!

Skrevet

Jeg tror det er lite poeng å putte kjolen inn i posen igjen - blir den ikke krøllete igjen da? Hør med butikken hva det innebærer og hvordan de anbefaler at den skal fraktes etterpå.

Skrevet

Jeg ville også ringt og snakket med de. Min måtte steames fordi den var veldig krøllete etter levering fra USA, men hvis din ser fin ut er det jo ikke sikkert det er nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...