Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hei! Jeg har et lite spørsmål. Jeg har hørt at man skal klippe håret hver 8.uke. Men er det egentlig nødvendig om håret ikke er slitt? Det er vel et par måneder siden jeg har klipt det nå, men når jeg ser på tuppene er de ikke knekte. Skal man da vente til det er blitt noen knekte tupper, eller skal man klippe det så ofte uansett...?
Sarah_83 Skrevet 23. juni 2010 #2 Skrevet 23. juni 2010 Det er anbefalt å klippe hver 8.uke fordi da holder du håret friskr, og får ikke slitt hår eller knekte tupper. Men om du skal spare til langt hår, kan du gå lenger, sa min frisør til meg. Ellers får det ikke vokst nok. Ta det litt på skjønn. Du mååå jo ingnenting
Gjest Spinell Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Det kommer nok an på hvor sterkt hår du har og hvordan du behandler det, også. Jeg har temmelig sterkt hår, og bruker i tillegg aldri rettetang og ganske sjelden føner. Ofte har det gått både 3 og 4 måneder mellom frisørbesøkene, og frisøren har sagt at det ikke finnes tegn til slitasje. Håret er vel det jeg er aller mest fornøyd med ved meg selv, når jeg tenker meg om... En farge som ikke trenger farging, og så tykt at det ikke trenger styling til hverdags når det er riktig klippet.
Auraya Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 Det er individuelt, og man må ingenting. Noen har hår som blir lettere slitt, og det kommer også mye an på hvordan man behandler det. Jeg bruker lite stylingprodukter, føner og farger aldri, og nå er det snart to år siden jeg klippet meg sist, og jeg har ingen slitte tupper. Og siden jeg sparer til langt venter jeg så lenge som mulig. Er du fornøyd med frisyren, og tuppene er hele er det bare å vente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Tusen takk for svar, da skal jeg vente med å klippe det til det har blitt litt slitt. Jeg sparer til langt hår og bruker gode produkter og sjeldent rettetang etc. det ble mye fortere slitt før, så tror virkelig gode produkter gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå