Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren snart,skal farge håret mørkt igjen etter å ha vært lys en good stund.(er opprinnelig brunette)

De sa på salongen at jeg burde ta med bilde o.l. av en farge/stil jeg liker,så de har noe å "gå etter".

er så usikker på hva jeg skal gjøre,om jeg skal stripe det i tillegg til farge,hvilken nyanse osvosv!Vil hvertfall ikke ha det rødt eller svart,såpass mye vet jeg i alle fall.;)

Trenger så sårt inspirasjon fra dere,med linker til hårfrisyrer/farger/kjendiser o.l. dere liker!

på forhånd 1000 takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt vanskelig å hjele deg når vi ikke vet hvordan du ser ut. hårfargen bør passe sammen med hudfargen, sveisen bør passe med ansiktsform. hvis jeg var deg ville jeg overlatt alt til frisøren. spurt om de hadde noen ideer (før du starter. du kan event. komme med noe du liker å spørre om det passer, dersom det ikke gjør det så kan det godt hende at de kan tilpasse det til deg. hårfargen tror jeg nok at de klarer fint. nøttebrunt har litt rødskjær, men det gjør bare at det glinser mer... du kan også snakke med noen av venninnene dine, de har sikkert innspill... men ikke gjør noe du ikke vil bare fordi andre mener at det blir bra.

Skrevet

Ok,sikkert lurt det...har forøvrig halvlangt-langt hår(nedforbi skuldrene) med fall i,og har oval ansiktsform.er ikke spesiell mørkpigmentert i huden,har typisk nordisk hud med fregner som ikke blir veldig lett brun.(men jeg "faker" som regel med selvbruner da,så er stort sett brun pga den;)

Nå vil jeg IKKE klippe det helt kort da,tenkte mer på å "forme" det mer,nå henger det bare rett ned uten noe spes.frisyre,vil jeg si.Kjeedelig....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...