Gå til innhold

Suge seg selv

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så tynn å myk at det går kjempefint å suge meg selv. Jeg ligger bare på rygg å slenger beinaover hodet mitt og får meg selv lett inn i munnen da:) Må vel innrømme at jeg har fått endel orgasmer på denne måten, syns det er superdigg å spennenede å gjøre dette på meg selv:)

Wow, hørtes veldig akrobatisk ut ;)

Med denne forklaringen er det nok mange menn som ligger på rygg i natt og prøver å slenge bena over hodet... hehe!

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Wow, hørtes veldig akrobatisk ut ;)

Med denne forklaringen er det nok mange menn som ligger på rygg i natt og prøver å slenge bena over hodet... hehe!

Er veldig tynn og myk i kroppen, danser og driver med turn så det går lett som ingen ting å gjøre dette for meg:) Men hender at kroppen min låser seg når jeg får ekstra sterke orgasmer, og må bruke litt tid for å rette ut kroppen etter krampene. hehe.

Menn som er myke nok, må bare prøve, vil garantere at dette er digg å gir supre orgasmer:)

Gjest Gjjesst
Skrevet

Til dere som klarer å suge dere selv. Svelger dere også?

Skrevet

Filmen "Shortbus" viser jo eksplisitte scener av nettopp slik art, hvor han ene driver med selv-fellatio, mens naboen over gata kikker på/filmer. Anbefaler for øvrig filmen også på grunn av annet innhold.

Skrevet (endret)

Er veldig tynn og myk i kroppen, danser og driver med turn så det går lett som ingen ting å gjøre dette for meg:) Men hender at kroppen min låser seg når jeg får ekstra sterke orgasmer, og må bruke litt tid for å rette ut kroppen etter krampene. hehe.

Menn som er myke nok, må bare prøve, vil garantere at dette er digg å gir supre orgasmer:)

Jeg var myk nok i hine hårde dage. Men "digg" vil jeg ikke si det var. "Ubehagelig" er nok heller ordet jeg leter etter (og jeg brukte samme metode som du beskrev tidligere). Stillingen gjorde det blant annet tyngre å puste. Og for at jeg skal få orgasme ved suging er jeg avhengig av opp-og-ned bevegelsen, ikke fancy tungearbeid. Det gav med andre ord ikke supre orgasmer - det gav ikke orgasmer i det hele tatt.

Endret av K.A.
Gjest jeansgutt21
Skrevet

Til dere som klarer å suge dere selv. Svelger dere også?

Ja, jeg tar spruten i munnen og svelger, blir så kåt og det blir så digg orgasme at jeg ikke orker å la være! Jeg bare må få spruten i munnen og liker det faktisk:) Og føler ellers at orgasmen "ødelegges", hvis jeg stopper rett føre.

Gjest Jeansgutt21
Skrevet

Jeg var myk nok i hine hårde dage. Men "digg" vil jeg ikke si det var. "Ubehagelig" er nok heller ordet jeg leter etter (og jeg brukte samme metode som du beskrev tidligere). Stillingen gjorde det blant annet tyngre å puste. Og for at jeg skal få orgasme ved suging er jeg avhengig av opp-og-ned bevegelsen, ikke fancy tungearbeid. Det gav med andre ord ikke supre orgasmer - det gav ikke orgasmer i det hele tatt.

Jeg syns det er superdigg, for jeg er veldig myk i kroppen og syns det ikke er så vanskelig heller. Er som du sier, litt vanskeligere å puste da, men det gir meg faktisk bare enda sterkere orgasmer.

Gjest voksen dame
Skrevet

Jeg syns det er superdigg, for jeg er veldig myk i kroppen og syns det ikke er så vanskelig heller. Er som du sier, litt vanskeligere å puste da, men det gir meg faktisk bare enda sterkere orgasmer.

Typen min klarer det også.

Men foretrekker at jeg gjør jobben.

Så susser han meg, slik at vi begge deler på den deilige spermen.

Da reiser den seg igjen fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...