Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #1 Skrevet 23. juni 2010 Hvorfor blir menn sett på som homo om de hadde sagt at de sugde seg selv? Hvorfor blir dem ikke sett på som homo om de bruker hånda bare?
Virilja Skrevet 23. juni 2010 #3 Skrevet 23. juni 2010 Hmm.. Jeg vet ikke om jeg hadde tenkt homo. Mer ustabil.. Sleiker du på hånda di når du er ferdig kanskje?
K.A. Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Er det mulig å suge seg selv? Fullstendig mulig. Jeg greide det fint i mine yngre dager. Stillingen var imidlertid ubehagelig, og det var mest en sånn, "lurer på om jeg får det til" greie. Bedre med hånden.
Berentsens Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Ser ikke på slike menn som homo, men som oppfinnsomme og tøyelige
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Ja, viss man klarer å suge seg selv, så tomlen opp Det er bare å fortsette med, men har ALDRI hørt om det før.
Gjest Mann45 Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor blir menn sett på som homo om de hadde sagt at de sugde seg selv? Hvorfor blir dem ikke sett på som homo om de bruker hånda bare? Har aldri tenkt over at selvsuging har noe med homofili å gjøre. Tror de fleste gutter har prøvd. Joda, jeg også. Nådde såvidt fram med tunga. Men da var jeg mykere enn den halvgmle gubben jeg er nå. Det er mange kilo siden...
kulu-kulu Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Næsj,ikke homo for d vel... Hadde jeg vert gutt,så hadd jeg garantert prøvd jeg oxo. Har ikke prøvd d ,kommer ikke til å prøve det på meg selv. Vet at jeg ikke klarer d,og det frister heller ikke
sophiaM Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Mener jeg har hørt at Marilyn Manson (han snåle) har operert bort et ribbein(?) for å gjøre det lettere å suge seg selv. Mulig dette er bullshit, men fascinerende er det uansett
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Næsj,ikke homo for d vel... Hadde jeg vert gutt,så hadd jeg garantert prøvd jeg oxo. Har ikke prøvd d ,kommer ikke til å prøve det på meg selv. Vet at jeg ikke klarer d,og det frister heller ikke Du, som jente, fristes ikke til å slikke deg selv. Hva får deg til å tro at du, om du hadde vært mann, hadde vært frista til å suge deg selv?
Gjest MikeWaters Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Jeg sier som Bill Hicks forann et fullsatt publikum: If guys could blow themselves, you ladies in the audience would be here alone tonight - watching an empty stage!
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Vel, det er lettere for menn å nå frem med tunga til kuken, enn det er for jenter å nå frem til klitoris med tunga ...
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 Jeg sier som Bill Hicks forann et fullsatt publikum: If guys could blow themselves, you ladies in the audience would be here alone tonight - watching an empty stage! Er du helt sikker på det? Men hvordan er det egentlig mulig å bli opphisset av autofellatio? Det er faktisk kun 3 av 1000 som klarer det å utføre det på seg selv. Blir det ikke litt som å kile seg selv? Det er ikke det samme som når andre gjør det. Siden det er så få som klarer å gjøre det, så tror jeg ikke vi skal være sikre på at det er så utrolig deilig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Jeg sier som Bill Hicks forann et fullsatt publikum: If guys could blow themselves, you ladies in the audience would be here alone tonight - watching an empty stage! Det du sier her er at det kun er kukk og utløsning vi trenger kvinnen for. Hva med alt det andre? Noen å være glad i, kjenne varmen av, noen som venter på deg og ei å komme hjem til? Ei å dele sorger og gleder med.
Gjest nojoke Skrevet 25. juni 2010 #17 Skrevet 25. juni 2010 Det du sier her er at det kun er kukk og utløsning vi trenger kvinnen for. Hva med alt det andre? Noen å være glad i, kjenne varmen av, noen som venter på deg og ei å komme hjem til? Ei å dele sorger og gleder med. Menn trenger kvinner for å tilfredsstille seg. Det viktigste er at pikken blir sugd. Kvinnens kropp og varme kommer i andre rekke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juni 2010 #18 Skrevet 25. juni 2010 Menn trenger kvinner for å tilfredsstille seg. Det viktigste er at pikken blir sugd. Kvinnens kropp og varme kommer i andre rekke. Og hvor mange år er du lille venn?
K.A. Skrevet 26. juni 2010 #19 Skrevet 26. juni 2010 Det du sier her er at det kun er kukk og utløsning vi trenger kvinnen for. Hva med alt det andre? Noen å være glad i, kjenne varmen av, noen som venter på deg og ei å komme hjem til? Ei å dele sorger og gleder med. Nei, det er slett ikke det han sier. Det han sier er at de som får det til vil ganske sikkert prøve det. Husk at han siterer en stand-up komiker - om du tar punch-linjene for bokstavelig har du misforstått.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. juni 2010 #20 Skrevet 26. juni 2010 Jeg er så tynn å myk at det går kjempefint å suge meg selv. Jeg ligger bare på rygg å slenger beinaover hodet mitt og får meg selv lett inn i munnen da:) Må vel innrømme at jeg har fått endel orgasmer på denne måten, syns det er superdigg å spennenede å gjøre dette på meg selv:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå