Gjest Jack Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Hei. Er en gutt på 19 år. Jeg har nå bodd i lag med ei jenta siden vi blev i lag. Vært i lag i over 1 år nå, og vi er på samme alder. Vi har det fantastisk i lag og elsker hverandre veldig høyt. Men sexen er det dårlig med. Jeg har en sexlyst sammenlignet med month everest, og hun ligger på havdypet. Vi har sex 2 ganger i uken mens jeg har et behov som sier hver eneste dag. Hun gir ikke meg oralsex, men jeg gir henne det. Det som er, jeg sprekker! Jeg onanerer hver dag, men det er jo ikke noe sammenlignet med sex. Hun vet at jeg onanerer ofte og hun derimot gjør det aldri! vi har pratet om dette og godtatt at vi er helt forskjellige når det gjelder sex. Men det at hun skal få sex når hun vil, men jeg får jo bare da hun vil. Syns det er veldig kjipt, mange ganger der jeg har hatt lyst og nekte henne sex de gangene hun vil! Men hvordan skal jeg klare det ? Da vil det jo gå mange dager til neste gang hun vil ha sex så klart jeg sier ja. Men hva skal jeg gjøre ? jeg har nesten lyst og finne meg en sexpartner som jeg kan ha så mye sex jeg vil med. Men det er jo galt fordi jeg elsker jo jenta. Men samtidig så blir jeg jo nesten nektet sex. Trenger bare noen og skrive dette til. Noen som har det på samme måte ? Takker for svar setter pris på det.
Riskrem Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 For en mann på 19 år er det kanskje helt normalt å ha lyst på mye sex, så jeg tror ikke du er den eneste som føler det på den måten. Går kjæresten din på p-piller eller annen hormonell prevensjon? En vanlig bivirkning av p-piller er nedsatt sexlyst. Hvis det er årsaken er det ikke noe rart! Har dere snakket skikkelig om det? Men hvordan er forholdet deres ellers da? Kan det være noe hun går rundt og tenker på som gjør at hun ikke har så mye lyst?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 Hei og takk for svar Ja hun bruker p-piller og jeg har spurt om hun kan bytte så kanskje hun blir litt mer sexuelt aktivt. Hun sier at hun ikke vil det pg det kanskje ikke funker, og da vil hun føle seg ganske så dårlig... Men det ser ikke ut som hun tar det noe serjøst eller tenker noe på det. Ser ut som hun hører på meg der og da, men glemmer det senere! Men siden HUN ikke har noe problem med sexlivet og får akkurat så mye sex hun vil, så regner jeg med at hun ikke gidder og bry seg så alt før mye. Ja vi har snakket om dette.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Ikke gi henne alt hun vil ha hele tiden, rett og slett. Du trenger ikke gi henne oral hvis ikke hun gir deg det, det er noe du kan bestemme selv hva du vil. Kanskje hun tar poenget hvis du ikke vil/unngår å gjøre det en dag? Men jeg må si at 2 ganger i uken er ganske vanlig det altså, hun er ikke unormal på det punktet. Jeg synes ikke du skal bli sur for at hun alltid får sex når hun vil, synes du virkelig hun burde ha sex med deg hvis hun ikke har lyst? Ville ikke tro det ville vært særlig givende. Kos deg med ronkingen du, ingen har rett på sex, ikke med kjæresten sin heller- det er noe du får og gir. Hvis du har lyst til å bli sugd så kan du kanskje nevne for henne at det er noe du har lyst til, at du fantaserer om at hun skal suge deg eller bare slikke litt på den (er hun litt redd for den siden hun ikke suger deg? Det kan faktisk hende.) Men hvis du viser henne hvor deilig du synes det er å bli sugd, stønner litt og kikker henne inn i øynene, stryker henne over håret og forteller henne hvor deilig hun er, mens hun gjør det skal du ikke se bort i fra at hun kanskje gjør det flere ganger. Det er digg å se menn bli opphisset av noe en gjør for partneren sin.
Gjest EnSnillMann Skrevet 27. juni 2010 #5 Skrevet 27. juni 2010 Hvis du elsker kjæresten din, så aksepterer du henne slik som hun er. Det kalles kjærlighet. Men du har full rett å si fra om hva du synes er greit for DEG. Kommunikasjon er nøkkelen. Hvis dere ikke prater godt i lag, så vil det kanskje bli et stort problem på alle områder i forhodet deres. I vårt forhold er det vanlig å ha flere dagers pause med sex, hvis vi er aktive og har endel ting å gjøre hver for oss. Noen dager har vi sex 3 ganger. Gjennomsnittlig ligger vi nok på ca 1 gang per dag. Dette føles riktig for oss begge. Det er nok ofte kvinnen i forholdet som setter sex standaren. Og det er jo bra. Er fint at kvinner er flink til å si i fra hva de liker og hvor ofte. Du skal være glad for det. Glem din egen lyst, og vis hvor mye du elsker henne. Dette vil evt være med på at hun åpner seg mer sexuellt. Er du flink, interessert og voksen nok til ansvaret, så vil hun mer enn gjerne at du skal ha det bra også. Ting tar tid, helt naturlig. Ellers vil jeg nevne at hormon prevansjon kan virke meget lyst dempende på kvinner. Du må ta det opp seriøst med henne, fordi dette kan bli et problem for deg. Hun vil lytte til hva du har å si. Et instument som heter LadyComp kan hjelpe dere, slik at hun ikke trenger noen som helst prevansjon. Søk LadyComp på Google.no :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå