Gjest Mia Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Det er ingenting som er bedre enn og suge en vellstelt rein kuk. Kysse seg nedover til den deilige harde kuken, terge litt med tungen. Sleike over hele kuken. Se på ansiket hans mens begge nyter det. Fører tungen lett over\rundt kukhodet. Suger\sleiker ballene, mens man forsiktig runker. Så begynner begge og bli skikkelig kåt, puster\stønner. Runker litt fortere, fører munnen over kuken og suger mens man runker. Helt til han spruter, enten i munnen din eller i ansiktet. Eller litt begge deler. Mmmm, jeg elsker og suge.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Kan man blir smittet av kjønnsykdommer om man suger en kuk eller får sæd i munnen?
minni123 Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Kan man blir smittet av kjønnsykdommer om man suger en kuk eller får sæd i munnen? Ja, Herpes for eksempel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Ja, Herpes for eksempel. Hva med hin?
Berentsens Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Hva med hin? HIV? Ja, man kan bli smittet av HIV ved munnsex. Ikke så stor sjanse som f.eks. ved vaginalsex eller analsex, men muligheten er der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 HIV? Ja, man kan bli smittet av HIV ved munnsex. Ikke så stor sjanse som f.eks. ved vaginalsex eller analsex, men muligheten er der. Ja, mente hiv, ja ... Er det mulig å suge noen med kondom? Føles det gjennom kondomet?
Fuckman1983 Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Det er ingenting som er bedre enn og suge en vellstelt rein kuk. Kysse seg nedover til den deilige harde kuken, terge litt med tungen. Sleike over hele kuken. Se på ansiket hans mens begge nyter det. Fører tungen lett over\rundt kukhodet. Suger\sleiker ballene, mens man forsiktig runker. Så begynner begge og bli skikkelig kåt, puster\stønner. Runker litt fortere, fører munnen over kuken og suger mens man runker. Helt til han spruter, enten i munnen din eller i ansiktet. Eller litt begge deler. Mmmm, jeg elsker og suge. "Helt til han spruter, enten i munnen din eller i ansiktet." Det skulle vært flere som deg, Mia. Elsker å sprute i ansiktet selv, men kjæresten min synes det er nedverdigende... Hvorfor det egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 "Helt til han spruter, enten i munnen din eller i ansiktet." Det skulle vært flere som deg, Mia. Elsker å sprute i ansiktet selv, men kjæresten min synes det er nedverdigende... Hvorfor det egentlig? Det aner jeg ikke. Det er få ting som er deiligere enn og se gutten sprute, og om han gjør det i ansiktet får jeg mer utbytte av det
Fuckman1983 Skrevet 1. juli 2010 #10 Skrevet 1. juli 2010 Det aner jeg ikke. Det er få ting som er deiligere enn og se gutten sprute, og om han gjør det i ansiktet får jeg mer utbytte av det Du er RÅ Flere jenter skulle hatt samme holdning som deg, da HADDE faktisk verden blitt et litt bedre sted å bo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå