Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg er en jente på 21 år. Er ikke særlig tynn, mer fyldig og har store pupper og rumpe. Har ikke særlig god selvtillit. Det ser ut som jeg tiltrekker meg pene, attraktive menn som andre gjerne skulle hatt. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg er ikke særlig pen, helt vanlig. Og jeg vil selv si jeg er tykk. Men jeg er veldig ydmyk og sjenert, og jeg vil si jeg er over gjennomsnittet lidenskapelig. Hva tror dere er grunnen til at menn liker meg? Jeg pleier ALDRI å ta intiativ til å få kontakt med dem selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Er det snakk om ute på byen med alkohol i bildet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Nei, jeg drikker ikke... Er aldri ute. Jeg møter folk mest på høyskolen og gjennom det nettverket.
boyboy Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Jeg personlig liker jenter med stor rumpe.. altså form på rumpen, at den stikker ut og ser bra ut.. Jeg tiltrekkes lett av en fin rumpe. Hvis du har det så kan det være grunnen, vi menn liker en fin kropp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #5 Skrevet 22. juni 2010 Jeg personlig liker jenter med stor rumpe.. altså form på rumpen, at den stikker ut og ser bra ut.. Jeg tiltrekkes lett av en fin rumpe. Hvis du har det så kan det være grunnen, vi menn liker en fin kropp. TS. Nei, jeg tror nok ikke det. Jeg har ikke en fin kropp i forhold til idealet. Hm... Jeg tror nok venninnene mine synes det er VELDIG rart at jeg tiltrekker meg så pass mye eldre, kjekke og kloke menn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Jeg personlig liker jenter med stor rumpe.. altså form på rumpen, at den stikker ut og ser bra ut.. Jeg tiltrekkes lett av en fin rumpe. Hvis du har det så kan det være grunnen, vi menn liker en fin kropp. TS. Nei, jeg tror nok ikke det. Jeg har ikke en fin kropp i forhold til idealet. Hm... Jeg tror nok venninnene mine synes det er VELDIG rart at jeg tiltrekker meg så pass mye eldre, kjekke og kloke menn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 TS. Nei, jeg tror nok ikke det. Jeg har ikke en fin kropp i forhold til idealet. Hm... Jeg tror nok venninnene mine synes det er VELDIG rart at jeg tiltrekker meg så pass mye eldre, kjekke og kloke menn. Om de synes det er de nå ikke mye til venninner.
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Vil tro det er en av to. Enten så har du et dårlig selvbilde, og faktisk er ganske attraktiv, eller så oser du en "tilgjengelighet" som gjør at mange menn ser på deg som en lett vei til et ligg. Håper og tror det er alternativ 1. Mange menn som setter pris på litt fyldige former vet du;)
en kompis Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 Gjelder for begge kjønn. En ting er hva man sikler etter når man sitter på kafè med venner, en annen ting er hva man vil ligge hjemme i sengen å holde rundt;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 TS. Nei, jeg tror nok ikke det. Jeg har ikke en fin kropp i forhold til idealet. Hm... Jeg tror nok venninnene mine synes det er VELDIG rart at jeg tiltrekker meg så pass mye eldre, kjekke og kloke menn. Dette må du bare innse som kvinne. Kvinner har ikke peiling på hva slags ideal menn faller for. De anoreksi kvinnene med maskuline trekk i KK er ikke akkurat særlig pene. Husk det kvinneidealet du sikter til er skapt av homofile menn. De er ikke tilltrukket av kvinner. De vil bare ha kleshengere. Dette er det samme som at en del kvinner syns det er så fint med korte kule hårfrisyrer, men alle menn foretrekker langt hår på kvinner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Vil tro det er en av to. Enten så har du et dårlig selvbilde, og faktisk er ganske attraktiv, eller så oser du en "tilgjengelighet" som gjør at mange menn ser på deg som en lett vei til et ligg. Håper og tror det er alternativ 1. Mange menn som setter pris på litt fyldige former vet du;) Jeg håper også det er nummer 1... :S TS.
Shedin Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Se bort fra din selvtillit en stund og innse at du kanskje bare er tiltrekkende. Du får det til å fremstå som et problem for deg, er det så vanskelig å forstå?
Becka Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Jeg håper også det er nummer 1... :S TS. Det er det nok. Så tenk hvilken tiltrekningskraft du kan få hvis du også nå innser det selv og får deg litt selvtillit. Ja, for alle sier jo at selvtillit er tiltrekkende, men jeg tror også at den dama som ikke vet hun er vakker også er tiltrekkende. Men du merker deg jo tydeligvis at de finner deg tiltrekkende, så.... De fleste uten selvtillit ville ikke en gang sett det.. De ville funnet på alle unnskyldninger for at det ikke var tilfellet... Ja, det ble kanskje litt motsigende. Men det finnes sjeldent en fasit.
filantropen Skrevet 26. juni 2010 #14 Skrevet 26. juni 2010 Begynn å tren, få opp sjølvtilliten din, så kan jo du faktisk meir aktivt velge kva partner du vil ha. Eller finn andre alternativer. Fine med hauet, er at det trur det du tenker. Tvinger du inn positive tanker om deg sjølv, såkalte affirmasjoner, så vil du til slutt tru det sjølv. Kvifor overlate livet til randoms, når en kan ta tak i alt sjølv, og får det nøyaktig slik ei vil ha det.
filantropen Skrevet 26. juni 2010 #15 Skrevet 26. juni 2010 Det er det nok. Så tenk hvilken tiltrekningskraft du kan få hvis du også nå innser det selv og får deg litt selvtillit. Ja, for alle sier jo at selvtillit er tiltrekkende, men jeg tror også at den dama som ikke vet hun er vakker også er tiltrekkende. Men du merker deg jo tydeligvis at de finner deg tiltrekkende, så.... De fleste uten selvtillit ville ikke en gang sett det.. De ville funnet på alle unnskyldninger for at det ikke var tilfellet... Ja, det ble kanskje litt motsigende. Men det finnes sjeldent en fasit. Utstråling følger sjølvtillit. Utstråling er uten tvil det viktigste ei dame har.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. juni 2010 #16 Skrevet 26. juni 2010 TS, du er sikkert en søt jente og noe må det jo være siden så mange menn tar kontakt med deg og liker deg Du treffer de heller ikke på byen og det er ikke alkohol med til denne historien, så man skulle jo tro disse mennene vet hva de synes er fint? I følge enkelte her sies det at kjekke menn tar seg av også de mindre attraktive kvinnene, og de mindre tiltrekkende mennene blir taperne. Om du kun opplever at kjekke menn prøver seg på deg, og ingen lite attraktive menn tar initiativ, så er det vel sikkert fordi du er fin å se på i deres øyne?!
Steinar40 Skrevet 26. juni 2010 #17 Skrevet 26. juni 2010 I følge enkelte her sies det at kjekke menn tar seg av også de mindre attraktive kvinnene, og de mindre tiltrekkende mennene blir taperne. Det er kanskje heller sånn at de mindre attraktive kvinnene også går etter kjekke menn?
Becka Skrevet 26. juni 2010 #18 Skrevet 26. juni 2010 Det er kanskje heller sånn at de mindre attraktive kvinnene også går etter kjekke menn? Jeg må ærlig si at jeg ofte ser mer pene kvinner med mindre pene menn enn motsatt... Men det er nå en annen diskusjon.
Gjest hogwash Skrevet 26. juni 2010 #19 Skrevet 26. juni 2010 Jeg må ærlig si at jeg ofte ser mer pene kvinner med mindre pene menn enn motsatt... Men det er nå en annen diskusjon.
filantropen Skrevet 27. juni 2010 #20 Skrevet 27. juni 2010 20% av mannfolka stikker av med 80% av damene. Dei resterande 80% deler dei siste 20%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå