Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en gutt på 16 år, og jeg er så femini at jeg bruker sminke. Ja, du hørte rett.

For øyeblikket bruker jeg bare pudder. Dette er pudderet jeg nå bruker: http://www.dragenshule.no/shop_item.cfm?id=5618&path=20,309

Det jeg lurer på er andre pudder som dere vil anbefale? Hvilke pudder er best? Hva gir finest hud? Jeg vil bli hawt o_o Akkurat nå sitter jeg her å hater og vil gråte over utseende mitt, fordi jeg så et speilbilde av meg selv, og da blir jeg utrolig deprimert.

Er det andre type sminker jeg også kan bruke for å få finere og bedre hud, så jeg muligens blir penere og hawtere?

Helst direktelinker til nettbutikker som har det, jeg liker å kjøpe det over nettet.

Jeg er utrolig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Trist å høre at du har det sånn. Altså, jeg vet ikke om et pudder som er så bra at det kan fikse dårlig selvtillit over natta. Om det er så ille at du gråter og blir deprimert av utseendet ditt, så kanskje du trenger noe annet enn et pudder?

Men uansett, det finnes mange forskjellige typer pudder. Hvorfor bruker du pudder? Urenheter? Blank hud? Isåfall kan kanskje god hudpleie gjøre mer i lengden. Når det er sagt, det er mange nettbutikker som selger pudder. Det første jeg ville gjort var å droppe dragenshule, og sett på nettbutikker med som selger gode merker. Om du handler fra utlandet trenger det ikke å bli dyrt. Jeg syntes det er vanskelig å komme med konkrete tips uten mer info om hva du er ute etter.

Skrevet

Du vil ikke prøve å bestille time hos hudpleier da? Jeg er sikker på at de har mange mannlige kunder. Den beste sminken er frisk og ren hud :) Er det urenheter du vil skjule, så kan sikkert hudpleieren hjelpe deg med det, og gjerne finne sminke som dekker bra og likevel ikke ser "sminket" ut.

hawt = hot?

Hvem er det du vil se hot ut for? Deg selv? Andre? Har noen kritisert utseendet ditt? Er det vanlig for gutter å bruke sminke i din omgangskrets? Hvis du hater utseendet ditt så mye at du blir deprimert, så er det gjerne selvtilliten din som er mye av problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...