Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ble sikkelig skuffet over kjæresten idag..

Han pratet med en venn da var tlf hans i vanlig modus,han skulle inn i dusjen etterpå da var jeg i rommet.Hørte han fikla med mobilen,mens han var i dusjen sjekka jeg bare om den var lydløs og yes han gjorde det.Jeg sjekka ikke noe annet i mobilen er ikke noe snoke mennesket.

Måtte bare få det ut snakker ikke med han om det med det første,da jeg egentlig ikke har så mye å beskylde han over...

Har det hendt at din kjære har sin mobil på lydløs uten å si noe?

Skjuler han noe for meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Nå setter jeg mobilen på lydløs, kjære! Bare så du vet det". Han ville vel ikke bli forstyrra mens han dusja, tenkte at det var kjekt å ikke bli forstyrra av stressende mobilringing. Kanskje han tenkte å ta seg en runk også - det er jo nesten utroskap.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Både mannen og jeg har alltid tlf på lydløs når vi er hjemme, men vi er jo anti-støy da..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"Nå setter jeg mobilen på lydløs, kjære! Bare så du vet det". Han ville vel ikke bli forstyrra mens han dusja, tenkte at det var kjekt å ikke bli forstyrra av stressende mobilringing. Kanskje han tenkte å ta seg en runk også - det er jo nesten utroskap.

Han har den forsatt på lyd løs og han er jo på pcen.Jeg skjønner ingen ting

Skrevet

Min xsambo hadde telefonen lydløs, men i tillegg passet han så godt på den at man skulle tro den var av gull. Ville ikke falle han inn å gå i dusjen uten å ha telefonen ved siden av dusjon; på dolokket...)

Men det var jo i tilfelle elskerinna skulle ringe..

Gjest Anjelika
Skrevet

Jeg har ofte mobilen på lydløs, og pleier ikke å informere kjæresten om hvorvidt han kan forvente at mobilen spiller av en melodi eller ei når det ringer. Jeg håper han ikke er altfor skuffet over meg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min xsambo hadde telefonen lydløs, men i tillegg passet han så godt på den at man skulle tro den var av gull. Ville ikke falle han inn å gå i dusjen uten å ha telefonen ved siden av dusjon; på dolokket...)

Men det var jo i tilfelle elskerinna skulle ringe..

Takk for et ok svar,han tok ikke med tlf og han pleier skjeldent å ha den på lydløs derfor reagrerer jeg.Hilsen ts

Gjest Krizzy
Skrevet (endret)

Ble sikkelig skuffet over kjæresten idag..

Han pratet med en venn da var tlf hans i vanlig modus,han skulle inn i dusjen etterpå da var jeg i rommet.Hørte han fikla med mobilen,mens han var i dusjen sjekka jeg bare om den var lydløs og yes han gjorde det.Jeg sjekka ikke noe annet i mobilen er ikke noe snoke mennesket.

Måtte bare få det ut snakker ikke med han om det med det første,da jeg egentlig ikke har så mye å beskylde han over...

Har det hendt at din kjære har sin mobil på lydløs uten å si noe?

Skjuler han noe for meg?

Helt ærlig - hva er egentlig problemet i denne saken ? Jeg skjønner ikke hvorfor du er skuffet.

Edit: Hvis du reagerer på at han har den på lydløs, at det får deg til å tro at han skjuler noe.. Det sier vel litt mer om deg, enn om han ! :)

Endret av Krizzy
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å lage problemer ut av ingenting. Lydløse mobiler er bare fint det, deilig å ikke måtte bli forstyrret hele tiden.

Skrevet

jeg forstår heller ikke hva du er skuffet over TS!? Samboeren min, og jeg selv har telefonen på lydløs nett som det er. vi glemmer begge å skru på lyden etter jobb av og til, og jeg velger selv å skru den på lydløs om jeg syns venniner maser for mye og at mobilen derfor piper i tide og utide. altså ingenting videre mystisk :) kan hende samboeren din bare ville ha fred....at han ventet på noen meldinger, eller rett og slett ikke orket mer mobil på en stund.

Men TS, kan du forklare hvorfor du er skuffet, for jeg skjønner det virkelig ikke? :)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Skjønner ikke problemstillingen? Er du skuffet fordi han ikke fortalte deg at han satt mobilen på lydløs? Du var jo der. Skjønner virkelig ikke hvorfor man skal måtte fortelle andre om man har mobilen på lydløs eller ikke, uansett om det er kjæresten. Bare slapp av, du. Jeg tror du er usikker og lager problemer i hodet ditt.

Skrevet

Jeg har konstant mobilen på lydløs. Hva er galt i det? Min kjære har aldri sagt noe om det, og hvorfor skulle hun?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg forstår heller ikke hva du er skuffet over TS!? Samboeren min, og jeg selv har telefonen på lydløs nett som det er. vi glemmer begge å skru på lyden etter jobb av og til, og jeg velger selv å skru den på lydløs om jeg syns venniner maser for mye og at mobilen derfor piper i tide og utide. altså ingenting videre mystisk :) kan hende samboeren din bare ville ha fred....at han ventet på noen meldinger, eller rett og slett ikke orket mer mobil på en stund.

Men TS, kan du forklare hvorfor du er skuffet, for jeg skjønner det virkelig ikke? :)

Ja jeg overdriver nok litt,men skjønte liksom ikke hvorfor han gjorde det.Han pleier ikke å ha den på lydløs i det hele tatt.Han tok en ganske kjapp dusj og kl var vel 23:00 og da er det ikke så mange som ringer??Synes dette var veldig undelig.Jeg har vært borte i 2 uker kom hjem for en uke siden.Kanskje jeg bare er redd at han har en annen på gang?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dette skal være noe å bekymre seg eller være skuffet over, uansett om han pleier å ha på lyden eller ikke ellers. Jeg har selv mobilen på lydløs titt og ofte, men føler da ikke at det er nødvendig å si fra til min samboer om det hele tiden :)

Hadde skjønt at du hadde begynt å lure om han voktet over telefonen sin for harde livet hele tiden, men personlig tror jeg du bare kan slappe av :)

Skrevet

Ja jeg overdriver nok litt,men skjønte liksom ikke hvorfor han gjorde det.Han pleier ikke å ha den på lydløs i det hele tatt.Han tok en ganske kjapp dusj og kl var vel 23:00 og da er det ikke så mange som ringer??Synes dette var veldig undelig.Jeg har vært borte i 2 uker kom hjem for en uke siden.Kanskje jeg bare er redd at han har en annen på gang?

tror nok ikke du skal legge så mye i det :) kan hende at han har opplevd at kompisene ringte han sent mens du var bortreist, og ikke orket det i kveld. eller at noen, som er troende til det, har køddet med å ringe sent, eller noe slikt. Er mange gode begrunnelser for å ha mobilen på lydløs, så senk skuldrene, slapp av og slå de tankene fra deg. Ta heller å tenk ut en romantisk piknikk for dere eller noe slikt hvis du føler dere ikke har hatt så mye nærhet i det siste :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

tror nok ikke du skal legge så mye i det :) kan hende at han har opplevd at kompisene ringte han sent mens du var bortreist, og ikke orket det i kveld. eller at noen, som er troende til det, har køddet med å ringe sent, eller noe slikt. Er mange gode begrunnelser for å ha mobilen på lydløs, så senk skuldrene, slapp av og slå de tankene fra deg. Ta heller å tenk ut en romantisk piknikk for dere eller noe slikt hvis du føler dere ikke har hatt så mye nærhet i det siste :)

Ts her takk for mange gode svar,ble fakktisk roligere nå.Takk for hjelpen,ja jeg er en person som gjør en mus til en elefant.

Gjest Eurodice
Skrevet

Snakk om å konstruere problemer av ingenting. Hvis kjæresten din hadde hatt noe å skjule, ville han vel ha tatt telefonen med seg inn på badet. Nå lå den jo synlig for deg. Hvis noen skulle ha ringt, ville du sett det lyse eller blinke i telefonen.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kjenner han og hans måte å gjøre ting på til vanlig, best. Er det en stor forandring i væremåte, handlinger osv. Så kan det være noe, legger vekt på KAN. Kanskje han bare ville ha en rolig kveld, fri fra masete kompiser, jobben eller mor.

Gjest Gjest
Skrevet

Man er vanligvis rørende naiv og overser den lille maren i magen. Og blir grisebedratt. Jeg hadde sjekket!

Skrevet

hva er det som gjør at du tror han har en annen?

Det må være noe annet en akkurat dette, for du hadde vel ikke stått å lyttet etter om han gjorde noe med telefonen sin eller ikke dersom du ikke allerede før det skjedde, hadde tanker om at han hadde en annen.

Som noen er inne på, man skal ikke bare skyve vekk magefølelsen, dersom du ikke sjalu som person da?

Kommer oppmerksomheten din fra din egen usikkerhet på deg, eller kommer den av en reell magefølelse rundt ham, som du IKKE har til vanlig?

Dersom han oppfører seg annerledes eller gir deg en god grunn til å lure, så ville jeg heller snakket med ham om det (og jada, skrik og skrål om at han bare vil lyve, men DET tror jeg gjerne man føler eller merker når man kjenner en person.)

Dersom du også tidligere har vært sjalu, og det kommer fra din egen usikkerhet, så synes jeg du skal puste sakte og ikke gjøre noen sak ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...