Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Jeg har så lyst på sex, og vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg burde kanskje kjøpe meg en dildo ... Jeg kommer nok ikke til å springe på byen for å få meg et ligg, er ikke det rette for meg. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde en snill og god mann her, som bare ville meg vel. Det savner jeg sånn... Jeg skulle gjort hva som helst om det kom noen min vei nå, jeg skulle t.o.m. ha giftet meg om det var det som skulle til! Jeg hadde nok ofret ganske mye om den rette dukket opp nå ... Høres jeg litt desperat ut?
Gjest mann Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Hehe, nei, du høres ikke desperat ut. Er mann selv, snart 30 og skulle gjerne møtt ei jeg hadde god kjemi med, et par år siden siste seriøse forhold, og siden det smalt godt, så har jeg vel tatt det rolig etter det. Gidder heller ikke bruke hverken tid eller ressurser på ons, fordi det ikke er min greie. Likevel vet jeg at jeg ikke vil ofre meg bare for å bli sammen med noen. Jeg vet hva jeg ser etter og hvem jeg kunne vært sammen med og foretrekker faktisk å være singel inntil jeg evt. treffer ei slik jente.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Hehe, nei, du høres ikke desperat ut. Er mann selv, snart 30 og skulle gjerne møtt ei jeg hadde god kjemi med, et par år siden siste seriøse forhold, og siden det smalt godt, så har jeg vel tatt det rolig etter det. Gidder heller ikke bruke hverken tid eller ressurser på ons, fordi det ikke er min greie. Likevel vet jeg at jeg ikke vil ofre meg bare for å bli sammen med noen. Jeg vet hva jeg ser etter og hvem jeg kunne vært sammen med og foretrekker faktisk å være singel inntil jeg evt. treffer ei slik jente. TS Ja, jeg ville nok ikke ofret karrieren min, akkuratt, men jeg ville brukt tid på forholdet slik at det fungerte. Jeg vet ikke hvem jeg ser etter, men jeg vet det når jeg finner han jeg ser etter. Iblandt skulle jeg ønske jeg visste NÅR jeg ville møte mannen i mitt liv. Da ville jeg ikke gått rundt og lure på det, eller bekymre meg for om jeg kom til å ende opp alene. For viss jeg aldri møter den rette, så kan jeg egentlig bare ha disse småforholdene som det aldri blir noe seriøst ut av? Jeg trenger å bli tilfredstilt jeg også, så lurer litt på om jeg skulle bare få meg et useriøst forhold mens jeg venter på noe bedre, eller om jeg skal holde ut... Kjøpe meg en dildo...
Gjest Tore Skrevet 23. juni 2010 #4 Skrevet 23. juni 2010 TS Ja, jeg ville nok ikke ofret karrieren min, akkuratt, men jeg ville brukt tid på forholdet slik at det fungerte. Jeg vet ikke hvem jeg ser etter, men jeg vet det når jeg finner han jeg ser etter. Iblandt skulle jeg ønske jeg visste NÅR jeg ville møte mannen i mitt liv. Da ville jeg ikke gått rundt og lure på det, eller bekymre meg for om jeg kom til å ende opp alene. For viss jeg aldri møter den rette, så kan jeg egentlig bare ha disse småforholdene som det aldri blir noe seriøst ut av? Jeg trenger å bli tilfredstilt jeg også, så lurer litt på om jeg skulle bare få meg et useriøst forhold mens jeg venter på noe bedre, eller om jeg skal holde ut... Kjøpe meg en dildo... Ja hvorfor i all verden skulle du ikke kjøpe deg en dildo? Det kan du jo ha uansett (mm ser deg for meg) Ang forhold så skulle jeg gjerne truffet deg, har også lyst på sex, veldig... er en stund siden nå. Ønsker meg en og ha sex med selvfølgelig, men savner også en og ligge tett inntil, kunne snakke med alt om, være sammen med og gjøre hyggelige ting.. Men den rette dukker vel opp for meg og , og for deg håper jeg
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Ja hvorfor i all verden skulle du ikke kjøpe deg en dildo? Det kan du jo ha uansett (mm ser deg for meg) Ang forhold så skulle jeg gjerne truffet deg, har også lyst på sex, veldig... er en stund siden nå.Ønsker meg en og ha sex med selvfølgelig, men savner også en og ligge tett inntil, kunne snakke med alt om, være sammen med og gjøre hyggelige ting.. Men den rette dukker vel opp for meg og , og for deg håper jeg Gu kor patetisk! Herregud menneske,du vet jo ikke om du tenner på henne som har skrevet dette,for alt du vet så er hun en dundre på 100, eller kanskje ett beinrangel med utstående/råttne tenner. Eller tenner du på det meste bare det har puls?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Gu kor patetisk! Herregud menneske,du vet jo ikke om du tenner på henne som har skrevet dette,for alt du vet så er hun en dundre på 100, eller kanskje ett beinrangel med utstående/råttne tenner. Eller tenner du på det meste bare det har puls? Han tenner vel på fantasien i hodet sitt ... Haha, jeg måtte le da jeg så hva du hadde skrevet Til din informasjon så er ikke jeg en dundre på 100 kg, heller ikke et beinrangel på utstående/råtne tenner.
Gjest womenwomen Skrevet 23. juni 2010 #7 Skrevet 23. juni 2010 Må være GRUSOMT å være 30 år og singel ...det hadde jeg ikke " overlevd " selv er jeg sikker på . I den alderen er det absolutt ikke naturlig å leve som singel .Er jo da kjønnsdriften økes kraftig og kan ganges med tallet 100 .... for kvinner og litt til he he Så da er det virkelig tragisk å ikke ha noen å utagere lysten på : ) Hvis du ikke er så kresen - så kan du jo finne deg en elsker med en gang .Mye bedre enn dildo .Ekte ting er best . Dildoen besvarer jo ikke ditt begjær tilbake ...så kan bli kjedelig i lengden med en plast dings til kos .Kos deg med ekte menn heller , men husk bare kondom .For det er mye smittsomme ting som florerer der ute .
Gjest womenwomen Skrevet 23. juni 2010 #8 Skrevet 23. juni 2010 Må være GRUSOMT å være 30 år og singel ...det hadde jeg ikke " overlevd " selv er jeg sikker på . I den alderen er det absolutt ikke naturlig å leve som singel .Er jo da kjønnsdriften økes kraftig og kan ganges med tallet 100 .... for kvinner og litt til he he Så da er det virkelig tragisk å ikke ha noen å utagere lysten på : ) Hvis du ikke er så kresen - så kan du jo finne deg en elsker med en gang .Mye bedre enn dildo .Ekte ting er best . Dildoen besvarer jo ikke ditt begjær tilbake ...så kan bli kjedelig i lengden med en plast dings til kos .Kos deg med ekte menn heller , men husk bare kondom .For det er mye smittsomme ting som florerer der ute . NB ! Du er ikke i 30 års krise . Du er bare begynt å bli sexuelt på TOPP i din alder rundt de magiske 28, 29 , ( SPESIELT 30 og utover ...) .Husker selv hvor s l i t s o m t det var ...å være så himmla kåt døgnet rundt .Følte meg også i 30 års krise en periode , men brukte tiden på sex sex sex ...så gikk 30 års krisen over .Mannen var UTSLITT han også ...he he .Nå trives jeg med å ha blitt så " gammel " som bikket 30 .Ingen krise egentlig .Bare masse mas fra omverden om div . forventninger .Men ikke tenk på det .Gjør som du vil og overse alle forventninger .Å bare ha sex sex sex . Nyt det .Rett og slett .
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #9 Skrevet 23. juni 2010 NB ! Du er ikke i 30 års krise . Du er bare begynt å bli sexuelt på TOPP i din alder rundt de magiske 28, 29 , ( SPESIELT 30 og utover ...) .Husker selv hvor s l i t s o m t det var ...å være så himmla kåt døgnet rundt .Følte meg også i 30 års krise en periode , men brukte tiden på sex sex sex ...så gikk 30 års krisen over .Mannen var UTSLITT han også ...he he .Nå trives jeg med å ha blitt så " gammel " som bikket 30 .Ingen krise egentlig .Bare masse mas fra omverden om div . forventninger .Men ikke tenk på det .Gjør som du vil og overse alle forventninger .Å bare ha sex sex sex . Nyt det .Rett og slett . Og du er en frustrert mann som ikke har nubbetjangs til å få deg dame.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #10 Skrevet 23. juni 2010 Han tenner vel på fantasien i hodet sitt ... Haha, jeg måtte le da jeg så hva du hadde skrevet Til din informasjon så er ikke jeg en dundre på 100 kg, heller ikke et beinrangel på utstående/råtne tenner. Hehe :o) Just making a point, not directed at you.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Ja, jeg får jo ikke sove nå, for jeg vil ha sex. Det er helt forferdelig å ikke ha noen her. Jeg er kresen, men nå lurer jeg på om jeg skal få meg en elsker... Hvor i alle dager skal jeg få meg en elsker? Er mange kjekke mannfolk rundtom i nabolaget, men alle er gift så vidt jeg vet. Trenger virkelig noen som kan fylle tomrommet mitt Føler meg helt forferdelig som skriver dette ut til omverdenen, men siden jeg er anonym tør jeg dette likevel. Er sikkert flere som har det sånn? Jeg er 30 om litt under 1 år, så om jeg ikke har funnet meg noen innen da så vet jeg ikke hva jeg gjør, siden jeg da kommer på topp Jeg har ikke følt det sånn før det siste året. Etter jeg ble 28 begynte jeg å tenke på sex og atter sex. Jeg går konstant kåt og føler jeg ikke blir tilfredsstilt så mye som jeg ønsker. Går til psykiater(pga problem i fortid), og jeg tar meg noen ganger i å flørte med ham... Har fantansert om han en del ganger, og kjenner meg nesten forelsket i han. Om vi skulle hatt et hemmelig forhold hadde jeg ikke sagt nei takk
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Himmel og hav menneske! Hvorfor sitter du på et kvinneforum og drodler i vei om hvor klar du er for en mann og et knull? Gjør det enkelt, lag en profil på match-dott-kåmm, vær ærlig og åpen på hva du vil så får du definitivt nok å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå