Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Enkelt og greit. Har mannen din 1) Gjennomsnittlig 2) Over gj.snittlig 3) Under gj.snittlig ...stor penis?? Bare en liten test for å bekrefte eller avkrefte at "alle" har en fyr med stor og hvertfall "ingen" har en med liten.
Gjest Airi Chikako Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 (endret) Tja. Den er sikkert gjennomsnittlig. Den er i alle fall helt passe til meg :rødme: Aner egentlig ikke hvor gjennomsnittlig den er... Så da sier vi 1? Endret 22. juni 2010 av Airi Chikako
Antlers Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Hadde kanskje vært en idè å poste tall for hva du mener er gjennomsnittet (er litt uenighet om dette i de forskjellige undersøkelsene) Min partner lander vel uansett på #2, tror jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Skrevet 22. juni 2010 Han er helt klart 2. tidligere har jeg hatt kjærester som har vært gjennomsnittlig, men har også hatt sex med noen som var helt klart mindre enn gjennomsnittet. Jeg har skjønt at jeg ikke skal ta for gitt en penis over gjennomsnittet.
Gjest gjest Skrevet 22. juni 2010 #7 Skrevet 22. juni 2010 Kjæresten min er den eneste jeg har hatt sex med, men har jo sett andre peniser forde Vil definitivt si at den er 2! (redd for at de neste kan bli en skuffelse!)
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #8 Skrevet 22. juni 2010 Bare en liten test for å bekrefte eller avkrefte at "alle" har en fyr med stor og hvertfall "ingen" har en med liten. Da har du kommet til riktig sted.
Gjest gjestkvinne Skrevet 22. juni 2010 #9 Skrevet 22. juni 2010 Egentlig er den vell litt over gjennomsnittet - når den er 17 cm lang ? Alltså over 14- 15 cm som jeg anser som gjennomsnittlig . Er veldig fornøyd med hans 17 cm og skjønner jeg ikke trakk det " korteste strået " blant menn og at 17 ikke er en selvfølgelighet ,men at jeg faktisk er litt heldigere stilt enn enkelte andre damer her inne ...he he , men av og til kunne jeg ønske den var litt tykkere .Sån helt , helt ærlig ! Selv om den så absolutt klarer å tilfredsstille godt nok - hadde det vært litt extra deilig om den var bare bittelitt tykkere enkelte ganger i hvert fall : ) Slemt å si det - men vi kvinner blir jo aldri helt fornøyde .Men til gjengjeld får jeg det bittelille extra når han svulmer extra opp og er skikkelg stiv .Men merker stor forskjell når penis ikke er helt knallhard ...Da kan man tenke at den kunne vært bitte litt større .Heldigvis skjelden jeg tenker akkurat DET . Romsligheten på damer varierer også litt med hvor man er i " syklusen " og det er hormonelt betinget .for av og til merker man at man har bedre plass enn ellers : )
Gjest petre Skrevet 22. juni 2010 #10 Skrevet 22. juni 2010 Over gjennomsnittet, i allefall av de jeg har vært borti. Uansett den vakreste og best fungerende
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #12 Skrevet 23. juni 2010 Da har du kommet til riktig sted. haha, ja det er latterlig at "alle" tror de har typer med over gjennomsnittet. Vel, for å si det sånn. Enten er tilfeldigvis alle på KG heldige eller så lyver mange. For et gjennomsnitt er ikke et tilfeldig valgt tall, det er som ordet tilsier; et gjennomsnitt! Dermed kan umulig nesten alle ligger over gjennomsnittet, da hadde ikke det vært gjennomsnittet. Evnt. går alle gutter med under gjennomsnittet single... (tvilsomt) Eller så velger kvinnene her bevisst den største, siden flere sier "han er den største av de jeg har hatt". Hva er sannsynligheten for det? At han de er sammen med nå (kanskje han er nr 1 av 10) tilfeldigvis er den største. Min type sin er noe under gjennomsnittet og jeg er den første som tør si det. Jeg lurer ikke meg selv til å tro den er over gjennomsnittet. Mine andre har vært gjennomsnittlige. Jeg har vært fornøyd med alle:) Sier ikke dette for å være frekk, men jeg syns det vitner litt om overdrivelse og skryt når såpass mange sier over gjennomsnittet og ingen under. Dessuten er det kjipt for gutter som faktisk har under gjennomsnittet å bli lurt til å tro at alle i et forhold er store. For det er ikke sannheten.
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #13 Skrevet 23. juni 2010 haha, ja det er latterlig at "alle" tror de har typer med over gjennomsnittet. Vel, for å si det sånn. Enten er tilfeldigvis alle på KG heldige eller så lyver mange. For et gjennomsnitt er ikke et tilfeldig valgt tall, det er som ordet tilsier; et gjennomsnitt! Dermed kan umulig nesten alle ligger over gjennomsnittet, da hadde ikke det vært gjennomsnittet. Evnt. går alle gutter med under gjennomsnittet single... (tvilsomt) Eller så velger kvinnene her bevisst den største, siden flere sier "han er den største av de jeg har hatt". Hva er sannsynligheten for det? At han de er sammen med nå (kanskje han er nr 1 av 10) tilfeldigvis er den største. Min type sin er noe under gjennomsnittet og jeg er den første som tør si det. Jeg lurer ikke meg selv til å tro den er over gjennomsnittet. Mine andre har vært gjennomsnittlige. Jeg har vært fornøyd med alle:) Sier ikke dette for å være frekk, men jeg syns det vitner litt om overdrivelse og skryt når såpass mange sier over gjennomsnittet og ingen under. Dessuten er det kjipt for gutter som faktisk har under gjennomsnittet å bli lurt til å tro at alle i et forhold er store. For det er ikke sannheten. God post! De fleste kvinner sier vel bare at typen har større penis enn gj.snittet fordi typen selv sier det til henne. I praksis ser man nesten ikke forskjell på en penis på 14-15 cm og en penis på 17 cm. Husker ikke hvor dyp skjeden er, men vet at alle menn som ligger over 11-12 cm har lang nok til å bånne henne. Tykkelse derimot, og at man synes det er finere visuelt med en lang penis blir en annen debatt. Men dere jenter som synes det er såååååååmye bedre med en penis på 17 enn en på 14, lider nok av en liten placebo-effekt. Rart at når man snakker om størrelsen på penis er det antall cm på lengden som er i sentrum, når enhver kvinne som har hatt et aktivt sexliv vet at en robust og tjukk penis på 14 cm gir mye bedre nytelse enn en tynn påle på 19!
Antlers Skrevet 23. juni 2010 #14 Skrevet 23. juni 2010 God post! De fleste kvinner sier vel bare at typen har større penis enn gj.snittet fordi typen selv sier det til henne. I praksis ser man nesten ikke forskjell på en penis på 14-15 cm og en penis på 17 cm. Husker ikke hvor dyp skjeden er, men vet at alle menn som ligger over 11-12 cm har lang nok til å bånne henne. Tykkelse derimot, og at man synes det er finere visuelt med en lang penis blir en annen debatt. Men dere jenter som synes det er såååååååmye bedre med en penis på 17 enn en på 14, lider nok av en liten placebo-effekt. Rart at når man snakker om størrelsen på penis er det antall cm på lengden som er i sentrum, når enhver kvinne som har hatt et aktivt sexliv vet at en robust og tjukk penis på 14 cm gir mye bedre nytelse enn en tynn påle på 19! Lengde er først og fremst viktig for å lettere kunne gjennomføre samleie i forskjellige stillinger. Selvsagt går det an å ha samleie med en som har 10 cm lang, men penis kan lett falle ut, siden han må dra den helt ut til skjedeåpningen når han støter, i motsetning til en som har gjennomsnittlig størrelse. Når det gjelder skjededyphet så strekker den seg faktisk veldig. Jeg kan kjenne bunnen om jeg fører inn en finger, men partner som er over gjennomsnittet kan fint få inn hele penis, og det er en del av nytelsen - at han virkelig kommer til bunns, ikke at han bare berører den fleksible delen. Tykkelse og lengde er like viktig/uviktig i mine øyne. Felles for begge er at størrelsen spiller overhodet ingen rolle, så lenge penis er lang og tykk nok
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #15 Skrevet 23. juni 2010 Litt over gj.snitt. tror jeg. Synes egentlig den er litt for stor...
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #17 Skrevet 23. juni 2010 Ja....de aller fleste har godt over gjennomsnittelig stor penis. Noe annet ville jo vært uhørt!
fink Skrevet 23. juni 2010 #18 Skrevet 23. juni 2010 Slutt å lur dere selv. 90% kan ikke ha penis over gjennomsnittet. Det heter gjennomsnitt for en grunn. Jeg liker tanken på en stor penis, men når alt kommer til alt, vil jeg helst bli penetrert av en gjennomsnittlig en. Det er mest behagelig, rett og slett. Jeg har opplevd både for mye og for lite av det gode.
Gjest Airi Chikako Skrevet 23. juni 2010 #19 Skrevet 23. juni 2010 Dere som er så sikre på at penis er over gjennomsnittet: Hva mener dere er gjennomsnittet? For jeg leser om alt mellom 13 og 18 cm... Dette er jo en debatt som ikke fører noe sted. Hvis jeg synes at 13 er gjennomsnittet, så er kjæresten min over gjennomsnittet, men hvis jeg synes gjennomsnittet er 16 cm, så er han under. Dette er jo en typisk post som ikke fører til annet enn å gi gutter dårlig selvtillit.
Genesis Skrevet 23. juni 2010 #20 Skrevet 23. juni 2010 Dere som er så sikre på at penis er over gjennomsnittet: Hva mener dere er gjennomsnittet? For jeg leser om alt mellom 13 og 18 cm... Dette er jo en debatt som ikke fører noe sted. Hvis jeg synes at 13 er gjennomsnittet, så er kjæresten min over gjennomsnittet, men hvis jeg synes gjennomsnittet er 16 cm, så er han under. Dette er jo en typisk post som ikke fører til annet enn å gi gutter dårlig selvtillit. Det går ikke an å "synes" noe om gjennomsnittet. Det er en normaltfordelt kurve, som peaker på 14,7 cm for peniser hvis jeg husker riktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå