Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 nå begynner jeg å bli ganske deprimert... er på utkikk etter et stotrt og rimelig kaninbur til kaninen min. er alltid oppdatert på finn.no og de ulike sidene men enten så er det gitt bort eller for dyrt! det begynner å haste og det er kaldt ute for den stakkars kaninen , et dyr i butikken er rådyrt hvertfall på den str. noen som kan hjelpe meg? ev trylle frem et:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Hammer, spiker, sauenetting og lister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 litt vansklig npr det skal være inne synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Du får bruke fantasien og lage noe selv. Jeg har en sprinkelseng stående som jeg tenkte å lage ilderbur av, legge en plate i bunnen og ta hønsenetting rundt hele sengen. Fant etterhvert ut at ilderen ikke trengte noe bur.. Hønsenetting kan du kjøpe billig på Biltema. Hvor bor du forresten? Jeg kan kanskje hjelpe deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Kan du ikke lage en kasse og ha ute da? Vi har da aldri hatt ei kanin inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Du kan jo følge litt med her: http://no.qxl.no/Listing11415/ListingType0...age1.html/13259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Loppemarked? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Eller hva med dette? http://no.qxl.no/Listing11415/ListingType0...age1.html/13259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Har du sett her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Hei! Du kan bruke en av de metallkassene dagligvarebutikkene får brød i. De får lave kasser med plass til 5 brød, med også noen med plass til 20. Denne funker veldig bra til å lage kaninkasse. Bare bruk litt metalltråd å dekke det hullet kundene skal ta brødene ut av. Ellers så kan du gjøre som jeg gjorde når jeg hadde kanin. La den gå ute av buret (når man selv er hjemme) De er renslige dyr så de bruker tissekasse sånn som kattene gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Kan du ikke lage en kasse og ha ute da? Vi har da aldri hatt ei kanin inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå