Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei bleiking og farging, at jeg helst vil ha min naturlige hårfarge, men skjønner ikke helt hvordan... bleika det 2 ganger i sta, og det er fremdeles knæsj blått i tuppene. Vil mørkebrunt dekke dette?

Å huff..

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg har mine tvil... En annen ting er hvordan det går å få det bleika håret brunt. Du må ihvertfall forpigmentere det litt med en eller annen ganske lys glansvansk, vil jeg tro. Hvis ikke vil håret suge til seg forskjellig med farge og ende opp skikkelig skjoldete og feil.

Hvor blått er det i tuppene? Blåskjær eller knallblått? Er det bare litt blåskjær så kan det hende at en oransje shampo kan fjerne blåskjæret?

Det lureste er nok å gå til frisøren. Dette er definitivt det jeg vil kalle frisørmat.

Skrevet

men frisøren vil bare klippe av meg dreadsene ;( knall blått ja. hmm kanskje likegreit bare farge det svartbrunt?

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

Du skal beholde dreadsene? Sikker ikke helt det tipset du er på utkikk etter, men er det ikke mulig å få greid dem ut, klippe det som er mest blått og farge håret? For så å begynne å "spare" til dreads igjen?

Cluet med bleika hår er at det er dønn usabilt. Du kan ende opp med fortsatt å ha blå tupper, lysebrunt i hodebunn og kullsvart på midten. Alt avhengig av hvordan håret ditt bestemmer seg for å suge til seg fargen. Jo mer herpet håret er, jo mer suger det til seg.

Endret av SmallTalk
Skrevet

ja må nesten det.. :) men sist jeg hadde dreads, gikk det i knæsj rødt (ja jeg liker funky farger i håret, men heller litt streitere enn å ikke ha hår i det hele tatt ;) ) så gjorde jeg den prosessen, men disse dreadsene er sveisen jeg føler meg mest vel med, så de må få bli denne ganga.. hmm hva om jeg farger det i en eller annen mild mørkebrun/svartfarge, og slenger de blå flettene i? Lenge leve kreativiteten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...