Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #1 Skrevet 22. juni 2010 Vil gjerne høre andres mening og tolkning her: Hva tror dere en mann som kommer på bussen tidlig en lørdag morgen der eksen hans bor har drevet med? Han benekter å ha vært hos eksen, sier at han fulgte etter meg. Jeg bor like i nærheten og tar også ofte denne bussen. Men det er ikke vanlig at jeg drar så tidlig på lørdag morgen. Han hadde med seg svær bag. Jeg kan ikke se noen annen logisk forklaring enn eksen. Men synes det er noe rart at han reiste fra henne så tidlig en lørdag morgen også. Han virket også helt edru, så tror ikke ikke det var noe fyllesfest hos en kamerat eller noe sånt heller. Hva tror dere?
Gjest Marisa Skrevet 22. juni 2010 #2 Skrevet 22. juni 2010 Vil gjerne høre andres mening og tolkning her: Hva tror dere en mann som kommer på bussen tidlig en lørdag morgen der eksen hans bor har drevet med? Han benekter å ha vært hos eksen, sier at han fulgte etter meg. Jeg bor like i nærheten og tar også ofte denne bussen. Men det er ikke vanlig at jeg drar så tidlig på lørdag morgen. Han hadde med seg svær bag. Jeg kan ikke se noen annen logisk forklaring enn eksen. Men synes det er noe rart at han reiste fra henne så tidlig en lørdag morgen også. Han virket også helt edru, så tror ikke ikke det var noe fyllesfest hos en kamerat eller noe sånt heller. Hva tror dere? Logikk dikterer at enten så stalker han deg eller så var han hos henne.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2010 #3 Skrevet 22. juni 2010 Logikk dikterer at enten så stalker han deg eller så var han hos henne. Men hvorfor lyve om det; at han var hos henne? Vi er ikke sammen. Han vil jeg skal være trygg på han, men hvordan kan jeg være trygg på en mann som mest sannynlig lyver..
Gjest Marisa Skrevet 22. juni 2010 #4 Skrevet 22. juni 2010 Men hvorfor lyve om det; at han var hos henne? Vi er ikke sammen. Han vil jeg skal være trygg på han, men hvordan kan jeg være trygg på en mann som mest sannynlig lyver.. Igjen, ty til logikk? Må også ta til litt gjetteverk... Han vil at du skal stole på ham, noe han må ha uttrykt siden du sier det. Hvis grunnlaget for stolbarhet faller fra hvis han har vært hos henne så er siste skanse å lyve når han ble oppdaget. Det var en rimelig tynn løgn han kom med, en panikk-løgn hørtes det ut som. Hva skulle han få ut av å "følge etter deg"? Har dere ikke mobiltelefon? Hvorfor han holder på sånn må du spørre ham om.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #5 Skrevet 23. juni 2010 Igjen, ty til logikk? Må også ta til litt gjetteverk... Han vil at du skal stole på ham, noe han må ha uttrykt siden du sier det. Hvis grunnlaget for stolbarhet faller fra hvis han har vært hos henne så er siste skanse å lyve når han ble oppdaget. Det var en rimelig tynn løgn han kom med, en panikk-løgn hørtes det ut som. Hva skulle han få ut av å "følge etter deg"? Har dere ikke mobiltelefon? Hvorfor han holder på sånn må du spørre ham om. Det mest idiotiske er jo at jeg vet at eksen bor der og at jeg også vet at han tidligere har oppholdt seg der, under våre krangler. Tror faktisk han har blitt "samboer" med henne igjen jeg. Selv om han har en tydelig ungkarsrede også. Får bare glemme han...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2010 #6 Skrevet 23. juni 2010 Bag, tidlig lørdag morgen, nære eksen. Sier vel seg selv hva han har drevet på med. Glem han, søppelmenn trenger du vel ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå