Gå til innhold

fra 62 til 56 kg

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg er 168 høy, og veier 62 kg. Jeg vet at jeg ikke er overvektig, men litt lubben, og trives ikke helt med kroppen min. Ser at midjen er mindre tydelig enn den var, så målet mitt er å gå ned til ca 56 kg, vil ihvertfall ikke lenger ned enn det.

Har altså 7 kg å kvitte meg med. Hvis jeg gjør det på den riktige måten, hvor lang tid burde jeg regne med at det tar? Evt hvor lang tid brukte dere, hvis noen av dere har gått ned i vekt?

Og et spm til, tror dere jeg kommer til å se stor forskjell på kroppen når jeg har gått ned 6 kg? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

HVor lang tid det tar aner jeg ikke, men jeg kan si en ting: Ja, du vil se forskjell. Både pga at klærne blir for store og på deg selv i speilet. Ikke nødvendigvis kjempe stor forskjell, men litt vil du se. :)

Skrevet

det er veldig forskjellig fra kropp til kropp, men jeg anbefaler deg å trene av deg kiloene og ikke gå på diett. Trening er mye bedre og du får mer definert kropp enn kun ved slanking,

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ikke forskjell når jeg gikk ned fra 65 - 55. Kanskje jeg var blind, klærne var riktignok løsere. Etterhvert fløy jeg opp igjen, men nå har jeg begynt å trene og ser tydelig forskjell mtp markering og stramhet! Anbefaler heller det altså :)

Jeg veier nå 62 og er veldig fornøyd, mye bedre enn å "sulte" seg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg stress-mista 7 kg før jul, fra 60 til 53. jeg så GOD forskjell. jeg mister alltid på magen og hofte først, deretter lår. de tidligere klærene ble for store. nå spiser jeg derimot sunnere og trener regelmessig og veier 55kg. er forresten 161 cm.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg er 168 høy, og veier 62 kg. Jeg vet at jeg ikke er overvektig, men litt lubben, og trives ikke helt med kroppen min. Ser at midjen er mindre tydelig enn den var, så målet mitt er å gå ned til ca 56 kg, vil ihvertfall ikke lenger ned enn det.

Har altså 7 kg å kvitte meg med. Hvis jeg gjør det på den riktige måten, hvor lang tid burde jeg regne med at det tar? Evt hvor lang tid brukte dere, hvis noen av dere har gått ned i vekt?

Og et spm til, tror dere jeg kommer til å se stor forskjell på kroppen når jeg har gått ned 6 kg? :)

Ser du virkelig på deg selv som lubben? Jeg er nøyaktig samme høyde og vekt som deg. Ikke er jeg trent så har ikke muskler. Ser ikke på meg selv som lubben da.... Jeg ble nesten litt nysgjerrig på hva du bruker i bukse og topp str? Selv bruker jeg 30/34 i bukse og M i topp.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser du virkelig på deg selv som lubben? Jeg er nøyaktig samme høyde og vekt som deg. Ikke er jeg trent så har ikke muskler. Ser ikke på meg selv som lubben da.... Jeg ble nesten litt nysgjerrig på hva du bruker i bukse og topp str? Selv bruker jeg 30/34 i bukse og M i topp.

Jeg er 168 og 50 kg, bruker 26 i jeans/ 34 i bukser lindex størrelse, S i topper. Skulle jeg lagt på meg 12 kg, så hadde jeg følt meg lubben.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere! :)

Har tenkt å slanke meg ved å trene som dere sier, men også spise litt mindre og sunnere, uten at det blir noen sultekur.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke 30/34 i bukser veldig lite? Hvis vi snakker om samme type størrelser nå, for jeg bruker jo 38 i bukser, eller 29 tommer. og de er fortsatt litt trange i livet. I topper bruker jeg 36/small.

Jeg føler meg lubben ja, har for mye fett spesielt på magen, hoftene, overarmene, og rumpa. Men tror det blir bedre om jeg kommer meg ned til 56 kg. Vil gjerne komme inn i small i bukser, bruker som sagt medium nå.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Er ikke 30/34 i bukser veldig lite? Hvis vi snakker om samme type størrelser nå, for jeg bruker jo 38 i bukser, eller 29 tommer. og de er fortsatt litt trange i livet. I topper bruker jeg 36/small.

Jeg føler meg lubben ja, har for mye fett spesielt på magen, hoftene, overarmene, og rumpa. Men tror det blir bedre om jeg kommer meg ned til 56 kg. Vil gjerne komme inn i small i bukser, bruker som sagt medium nå.

30/24 er i tommer, og jeg vil ikke akkurat si at det er veldig lite. Det er vel ca str L eller noe sånn?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

åja, da skjønner jeg. Jeg tenkte på en annen type størrelser. Men jeg er uansett ikke fornøyd med kroppen min nå, så gleder meg til å komme i gang med treningen! Sier ikke at jeg er feit, eller at andre på min størrelse eller større er det, men jeg føler meg bedre når jeg er litt mindre. :)

Skrevet

Jeg er 168 og 50 kg, bruker 26 i jeans/ 34 i bukser lindex størrelse, S i topper. Skulle jeg lagt på meg 12 kg, så hadde jeg følt meg lubben.

Er du relativt ung? 50 kg og 168 cm høy er en bmi på 17,8. Det er under grensern for undervektig. Jeg veide tilsvarende da frem til jeg var over 30 år. (49 kg kg mens jeg var gravid). Synes jeg var sykeig tynn. Vitner om forvrengt kroppsbilde.

Skrevet (endret)

Er du relativt ung? 50 kg og 168 cm høy er en bmi på 17,8. Det er under grensern for undervektig. Jeg veide tilsvarende da frem til jeg var over 30 år. (49 kg kg mens jeg var gravid). Synes jeg var sykeig tynn. Vitner om forvrengt kroppsbilde.

Baserer du det på at hun sier hun ville følt seg lubben om hun la på seg tolv kg? Jeg har en bmi på 18, altså er jeg også undervektig etter bmiskalaen. Hvis jeg la på meg tolv kg ville jeg også følt meg lubben. Faktisk ville jeg følt meg feit, uten at jeg mener andre som har den vekten og høyden nødvendigsvis er feite.

Mener du kanskje at jeg og har et forvrengt kroppsbilde?

Endret av The Kitten
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Baserer du det på at hun sier hun ville følt seg lubben om hun la på seg tolv kg? Jeg har en bmi på 18, altså er jeg også undervektig etter bmiskalaen. Hvis jeg la på meg tolv kg ville jeg også følt meg lubben. Faktisk ville jeg følt meg feit, uten at jeg mener andre som har den vekten og høyden nødvendigsvis er feite.

Mener du kanskje at jeg og har et forvrengt kroppsbilde?

Det kan jo være at du har det, men det er ikke jeg den rette til å svare på. ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 år, har veid 48 kg siden jeg var 18-19 år, la på meg 8 kg under graviditeten i begynnelsen av 20 åra, tippet 50 kg nå det siste året.

Har hele mitt liv spist godt, har alltid tenkt at det hadde ikke gjort noe om jeg la på meg et par - tre kilo, men å legge på seg 12 kg, da hadde jeg følt meg meget lubben om ikke feit. Enig med The Kitten der.

Men at du insuinerer at jeg har et forvrengt kroppsbilde vil jeg ha meg frabedt. Makan til frekkhet.

Skrevet

Det kan jo være at du har det, men det er ikke jeg den rette til å svare på. ;)

Jeg spurte om du mente jeg hadde det, ikke om jeg hadde det. ;)

Skrevet (endret)

*

Endret av ablaze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...