Gjest Adina Madeleine Skrevet 24. september 2003 #1 Skrevet 24. september 2003 I sommer kjøpte jeg Redken So Long og Tigi Oatmeal & Honey fra lookfantastic, og brukte begge seriene i perioder. Syns ikke Tigi var helt det store, men ga de en ny sjanse nå over en periode. Men det klør sånn i hodebunnen! :evil: Det er synd for at de lukter så UTROLIG godt og har god konsistens. So Long er VELDIG gode, men lukter ikke spesielt godt... Men særlig sjampoen er superdrøy. Hvordan lukter All Soft og Extreme fra Redken???? Jeg er avhengig av god lukt på det jeg bruker (derfor jeg ikke helt og fullt faller for Dermalogica...) :oops: Adina M.
Cilla Skrevet 24. september 2003 #2 Skrevet 24. september 2003 Jeg kjøpte også Tigi Oatmeal and honey shampo og balsam, og etter ca 10 vask klødde jeg veldig i hodet og fikk en slags eksem i hodebunnen. Tror den rett og slett var for strek for meg, så dette er siste gang jeg kjøper hårprodukter på anbefaling fra kjente. Har brukt Fungoral 2 gng i ukne og er blitt mye bedre,men ikke helt bra, pluss en shampo+ balsam fra Kerastase, for sensitiv hodebunn. Tigi produktene som skulle være så billige på lookfantastic ble ganske dyre alt i alt :-?
Gjest care Skrevet 24. september 2003 #3 Skrevet 24. september 2003 Tigi er overvurdert, etter min mening. Den har fått ufortjent mye skryt her inne i kg.
Lillebi Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Jeg synes ikke Redken produktene lukter spesielt godt. Kerastace synes jeg lukter mer standard såpe. L'oreal serie expert (?) shampoene har mer "tyggegummi"-lukt mener jeg å huske... KMS silk hair mener jeg også har "tyggegummi"-lukt. (En del liker slik lukt..)
Arwen Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Jeg har også brukt Tigi oatmeal, reagerte ikke på den, men syntes heller ikke den var spesielt bra. Dessuten taklet jeg ikke lukta
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #6 Skrevet 25. september 2003 Hvordan lukter All Soft og Extreme fra Redken???? Jeg er avhengig av god lukt på det jeg bruker (derfor jeg ikke helt og fullt faller for Dermalogica...) :oops: Adina M. Synes ikke Extreme lukter spesielt godt, men det lukter veldig lite av den, jeg får ingen lukt i håret av den. All Soft kan jeg egentlig ikke beskrive lukta på, men den lukter i alle fall ganske sterkt, lukten er ikke så ille. Den lukter ikke tyggegummi eller standard såpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå