Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av AnnaAnna
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Da ville jeg godtatt at forholdet var over og forsøkt å bevege meg videre.

Slik det er nå har han mistet alle følelser for deg, og mistenker jeg respekten også. Han sitter med alle kortene og kan leke så lenge han vil, herje villt med deg. Og det kan se ut som det er det han planlegger å gjøre, for virkelig å hevne seg.

Ikke la deg bruke! Du tabba, det er slutt. La ham gå! Ikke la ham ydmyke deg og tråkke på deg i tillegg.

Gjest Gjest
Skrevet

Be han en siste gang, og ikke ha sex med han, ikke la han bruke deg. Gjør det klart for han at ja du gjorde en feil og angrer og det er han du elsker og vil ha. At du aldri vil gjøre samme feil igjen. Det er svært vanskelig å tro på det, men det er det du har igjen. Et knust glass kan limes sammen, men skårene vil alltid vises. Hvorfor var du utro i utgangspunktet, man gjør jo ikke det om man elsker den man er sammen med. Gi han valget. Være sammen med deg eller kutte kontakten helt. Bare på denne måten vil du få det bedre.

Skrevet

Det er mange grunner til å være utro selv om man elsker den man er sammen med. Jeg synes det derimot beror mer på type utroskap og evt. formildende omstendigheter.

Det er utroskap å ha sex med en elsker paralellt med kjæresten i mange måneder.

Å kline med en vilt fremmed mann i fylla i noen sekunder når man har kjæreste er også utroskap. Det finnes gradsforskjeller av utroskap som de fleste andre situasjoner, og dette hadde veid sterkt hos meg tror jeg.

Slenger meg på de andre her som sier at du ikke bør la deg utnytte. Selvom du har gjort en feil har han ikke rett til å bruke deg til sex og kinokvelder når det passer ham nå som dere ikke er sammen lenger.

Hvis jeg var deg ville jeg gjort det klart ovefor mannen at du ikke er interessert i en slik til og fra ordning, men er villig til å gjøre alt du kan for at han skal få tilit til deg slik at dere kan fungere sammen igjen. Hvis dette ikke er aktuelt for han burde du bare lære av dine feil, og komme deg videre.

Skrevet

Hun kunne vel begynnne med å fortelle hvorfor hun ville ligge med en annen mann?

Skrevet

Hvorfor I ALL VERDEN var du utro når dette er mannen du vil ha??

Skrevet

Tusen takk for mange gode svar, kommer ikke til å fortelle hvorfor og i hvordan sammenheng det var at jeg var utro.

Men nå skal jeg ta kveld, vel vitende om at det å kutte kontakten blir vanskelig og egentlig umulig.

Det eneste jeg kan satse på er å ikke være den første til å prøve å kysse eller hinte om sex også se om han vil det.

Gjør han det skal han måtte være ærlig, igjen, på hva det er han vil.

Og vil han ikke være oss to igjen kommer jeg nok til å angre på at vi ikke bare hadde sex uansett.

For nå savner jeg så intenst den nærheta av han.

Jeg er kald og alene, jobben krever over halve dagen min og framtida er skummel og inneholder mer jobb og ansvar enn nå.

Da er det ikke lett å skal være sterk.

Skrevet

Hei anna, det er jo ikke oss du skal fortelle hvorfor du ville ligge med han fyren, det er jo mannen du er glad i! Trodde du ville at han skulle begynne å gi deg tillit eller stole på deg igjen jeg?

Gjest what goes around
Skrevet

At det blir slutt og han ikke vil ha deg tilbake er faktisk en av konsekvensene ved å være utro, og er du ikke i stand til å se det på forhånd så bør du nesten ikke være utro.

Han er i sin fulle rett til å ikke ha noe mer forhold til deg, tøft men sånn er det. Jeg har avsluttet et forhold til en utro mann selv og det hjelper ikke hvor mye han tryglet og ba, gjort var gjort. Det var vondt for meg å avslutte forholdet men jeg orket ikke tanken på å fortsette sammen med en person som hadde brutt min tillit på det groveste som jeg anser utroskap er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...